Εστιατόριο στην Κω ξενερώνει influencers που ζητιανεύουν φαγητό

Eδώ και τρία χρόνια

Ο Βρετανός ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στην Κω, καταφέρνει εδώ και τρία χρόνια να κρατάει τις τζαμπατζούδες influencers του Instagram μακριά. Σήμερα αποφάσισε και να τις εκθέσει.


Oι influencers, που συμπτωματικά μοιράζονται το ίδιο όνομα με την επιστημονική ονομασία της κοινής γρίπης, ή στα ελληνικά οι “επαγγελματίες διαδικτυακοί επηρεαστές” είναι μια κάστα ανθρώπων που εδώ και μερικά χρόνια παραμένει στον αφρό της κοινωνικής ελίτ διατηρώντας ένα ψεύτικο προφίλ ηθικού πλεονεκτήματος ενώ παράλληλα καταφέρνει -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να αποθησαυρίζει τεράστια ποσά χειραγωγώντας τόσο τα συναισθήματα και τις αγνές προθέσεις των ακολούθων τους, όσο και των πορτοφολιών τους.

Μια συνήθης τακτική μιας μετρίου βεληνεκούς influencer, είναι να έρχεται σε επαφή με μια επιχείρηση και να προσφέρεται να φωτογραφηθεί με το προϊόν της προσθέτοντας το tag της εταιρίας στην ανάρτηση της φωτογραφίας στον προσωπικό της λογαριασμό (συνήθως στο Instagram), διαφημίζοντας με αυτό το τρόπο τη εταιρία στις χιλιάδες των ακολούθων της.

Ενώ μια μεγαλύτερου βεληνεκούς influencer ζητά σεβαστά ποσά για μια τέτοια φωτογραφία, η μέτριου βεληνεκούς influencer συνήθως ζητά να κρατήσει το προϊόν σαν “δωράκι”. Το βεληνεκές δε των influencer μετριέται βάσει τον αριθμό των ακολούθων που αυτοί με τη σειρά τους μαζεύονται με feelgood αναρτήσεις και φωτογραφίες με θεματικές όπως το ‘παίζω με το γατάκι μου’, ‘δοκιμάζω το μαγιό μου’, βίντεο συμμετοχής σε δράσης μαζικού προγραμματισμού όπως τα challenges αλλά και εμφατικές επιδείξεις ηθικού πλεονεκτήματος όπως βίντεο-διαλέξεις περί ‘λευκού προνομίου’ αλλά ακόμα και ‘ταΐζω αστέγους/πρόσφυγες’.


Ο Βρετανός ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου στην Κω, μέσω του Reddit, αποκάλυψε πως τα τελευταία τρία χρόνια λαμβάνει διαρκώς προτάσεις από influencers που του προτείνουν να πάνε να φάνε ότι θέλουν στο κατάστημα του με αντάλλαγμα μια ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό της influencer στο Instagram που θα αναφέρει ονομαστικά το εστιατόριο.


Ο ιδιοκτήτης αποκάλυψε πως η απάντηση που τους δίνει είναι πάντα η ίδια εδώ και τρία χρόνια: Τους ευχαριστεί για το ενδιαφέρον τους και τους ενημερώνει πως πολιτική του εστιατορίου είναι να χρεώνει τους influencers που τρώνε στο μαγαζί του και ποστάρουν φωτογραφίες αναφέροντας το, σαν κανονικούς πελάτες όμως προσφέρουν ένα γεύμα ίσης αξίας σε έναν άστεγο ή πρόσφυγα. Έτσι με αυτό τον τρόπο και το εστιατόριο διαφημίζεται αλλά και ο influencer βελτιώνει την δημόσια εικόνα του μιας και προσφέρει πραγματικά κάτι στην κοινότητα.


Δυστυχώς εδω και τρία χρόνια, καμία-ούτε μια απο δαύτες δεν ανταποκρίθηκε θετικά.


Ποιος να το περίμενε πως ένα ψευδοκοσμοπολίτικο lifestyle που φορά ένα ψευδοανθρωπιστικό προσωπείο και βασίζεται στην επαιτεία, δε θα μπορούσε να πληρώσει το δικό του γεύμα, προκειμένου να τραφεί και ένας συνάνθρωπος μας που έχει ανάγκη.

via GIPHY

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ