Πίσω στο σχολείο στέλνει τον Νιλ ντεΓκρας Τάισον μια εταιρεία κατεψυγμένου κρέατος

Βάλε μια κρύα μπριζόλα Νιλ

Διάσημη εταιρεία έτοιμου φαγητού στέλνει αδιάβαστο τον αστροφυσικό Νιλ ντεΓκρας Τάισον

Αγανάκτησε, όπως όλα δείχνουν, ο διαχειριστής του επίσημου λογαριασμού στο Τwitter της διάσημης εταιρείας εμπορίας κατεψυγμένου κρέατος Steak-umm των ΗΠΑ, μόλις είδε ακόμα ένα άνευρο, κλισεδιάρικο ψευτοδιανοούμενο tweet από τον “Κοέλιο της αστροφυσικής” Νιλ ντεΓκρας Τάισον (Neil deGrasse Tyson).

Συγκεκριμένα, ο διάσημος αστροφυσικός, κοσμολόγος και συγγραφέας μοιράστηκε με τα 15σχεδόν εκατομμύρια των θαυμαστών του στο Twitter την παρακάτω σκέψη:

«Το καλό με την Επιστήμη είναι πως είναι αληθινή, είτε πιστεύεις σε αυτήν είτε όχι.»

Οι μπριζολάδες των Steak-umm όμως, ή τουλάχιστον ο διαχειριστής των λογαριασμών τους στα κοινωνικά δίκτυα, είπε “ως εδώ” και απάντησε λακωνικά:

“αποσυνδέσου φίλος”

Σε αυτό το σημείο, ένας χρήστης φάνηκε να “τσιμπάει” υποθέτοντας πως το αλλόκοτο αυτό φαινομενικά tweet ίσως να εξηγείται αν η εταιρία προσέλαβε νέο υπάλληλο για να διαχειρίζεται το εταιρικό της προφίλ. Αυτή όπως φαίνεται ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι καθώς η απάντηση που σέρβιρε ο τύπος ήταν…φρεσκότατη:

«όχι. η επιστήμη δεν “είναι αληθινή” είναι μια συνεχώς βελτιούμενη διαδικασία που χρησιμοποιούμε για να αποκαλύπτουμε αλήθειες βασισμένες στην υλική πραγματικότητα και αυτή η διαδικασία ακόμα είναι γεμάτη ανακρίβειες. ο νιλ απλά αναρτά γελοίες ατάκες σαν αυτή για να μαζεύει λάικς και δεν τρέφει κανένα σεβασμό για την επιστημολογία»

Για να συνεχίσει σαν έτοιμος από καιρό:

«το ειρωνικό με το τουίτ του νιλ είναι πως αποκαλώντας την επιστήμη “αληθινή” επηρεάζει τον κόσμο να είναι περισσότερο επιφυλακτικός με αυτήν ειδικά στην εποχή της παραπληροφόρησης χωρίς προηγούμενο στην οποία ζούμε. η επιστήμη είναι μια συνεχώς βελτιούμενη διαδικασία αναζήτησης της αλήθειας, όχι δόγμα. ανεξάρτητα από την πρόθεση του, το μήνυμα δεν βοηθάει»

Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία Steak-umm μέσω του Twitter παίρνει θέση σε αμφιλεγόμενα θέματα. Πίσω από την διαχείριση των λογαριασμών της βρίσκεται ο Νέιθαν Άλμπαχ (Nathan Allebach), επικοινωνιολόγος, διαφημιστής και ερευνητής των memes. Ένα χρόνο πριν είχε τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας όταν έκανε έκκληση στον κόσμο να δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα των πληροφοριών που λαμβάνει σχετικά με τον κινεζοϊό.

Η απάντηση στη χωματερή.

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ