Παίζει να είσαι η αιτία που τα Starbucks σκέφτονται να αποχωρήσουν από το Facebook

Και τον λόγο μάλλον τον ξέρεις

Ιδιαιτέρως απογοητευμένοι είναι οι υπεύθυνοι των Starbucks με την παρουσία της εταιρείας στο Facebook από τα χιλιάδες αρνητικά σχόλια που λαμβάνει κάθε ανάρτηση τους που πραγματεύεται οτιδήποτε άλλο εκτός από καφέδες

©Unsplash/Henry & Co

Δεν πάει γουλιά καφέ κάτω για την ομάδα που διαχειρίζεται τον επίσημο λογαριασμό της διεθνούς αλυσίδας καφετεριών Starbucks, κάθε φορά που αποπειράται να γεμίσει δικαιωματίστικη προπαγάνδα κηρύξει νεομαρξιστική σαβούρα ενημερώσει το κοινό της για θέματα της κοινωνικής δικαιοσύνης. Ο λόγος; Τα αρνητικά μη-ανεχτικά σχόλια που έρχονται σαν βροχή μετά από κάθε ανάρτηση της εταιρείας από ανθρώπους που δεν δέχονται υποδείξεις για το πώς πρέπει να σκέφτονται από τους ανθρώπους από τους οποίους αγοράζουν τον καφέ τους.

Όπως μεταδίδει το BuzzFeed, η ομάδα του Facebook που είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία με τα Starbucks συναντήθηκε εκτάκτως με τους ανθρώπους της εταιρείας που διατηρούν την επίσημη σελίδα των Starbucks στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου και ενημερώθηκαν πως οι πολύχρωμοι καφετζήδες της ανεχτικότητας εξετάζουν σοβαρά την αποχώρηση τους από την πλατφόρμα εξαιτίας των αρνητικών και “γεμάτων μίσος” μηνυμάτων που λαμβάνουν οι κοινωνικού περιεχομένου αναρτήσεις τους.

«Κάθε φορά που αναρτούν κάτι σχετικό με κοινωνικά θέματα ή την αποστολή τους και τις εταιρικές τους αξίες όπως Black Lives Matter, ΛΟΑΤΚΙ, κλιματική αλλαγή λαμβάνουν σωρεία αρνητικών και κακόβουλων σχολίων γεμάτα ρητορική μίσους» αναφέρει, σύμφωνα με το BuzzFeed, η έκθεση του υπαλλήλου του Facebook σχετικά με το δράμα που βιώνουν οι ζάμπλουτοι επιδειξίες κοινωνικής αρετής.

Τα Starbucks, θεωρούν πως δεν λαμβάνουν αρκετή υποστήριξη από το Facebook καθώς υποστηρίζουν πως η πλατφόρμα μπορεί να κάνει περισσότερα προκειμένου οι κακοπροαίρετοι αρνητές της προπαγάνδας να μην μπορούν να εκφράζουν την άποψη τους έτσι αφειδώς.

«Αν και κάποιες αλλαγές έχουν γίνει, πιστεύουμε πως (το Facebook) μπορεί να κάνει περισσότερα για να δημιουργήσει φιλικότερες και εμπεριεκτικότερες διαδικτυακές κοινότητες» είπε εκπρόσωπος της Starbucks στο BuzzFeed, ενώ στη συνέχεια δεν δίστασε να απευθύνει και μια συγκαλυμμένη απειλή προς την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης: «Δουλεύουμε από κοινό με όλες τις εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για να εξασφαλίσουμε πως κάθε διαφήμιση που γίνεται εκ μέρους μας είναι εναρμονισμένη με τις αξίες της εταιρείας μας».

Από τη μεριά του το Facebook υποστήριξε πως κάνει ότι μπορεί για να σε φιμώσει: «Δεν θέλουμε το μίσος στην πλατφόρμα μας. Ούτε εμείς ούτε οι συνεργάτες μας. Έχουμε επενδύσει σε τεχνολογίες για να κατεβάσουμε περιεχόμενο με ρητορική μίσους και καταφέρνουμε να έχουμε προληπτικά αναγνωρίσει ως ρητορική μίσους το 97% του υλικού που τελικώς αφαιρείται. Επίσης προσφέρουμε εργαλεία προκειμένου να δώσουμε στους συνεργάτες μας την δυνατότητα να ελέγχουν ποιοι μπορούν να σχολιάζουν στις αναρτήσεις τους».

Η απάντηση στη χωματερή.