Το βλέμμα μας θα παρακολουθεί ένα app προκειμένου να επιβεβαιώνει πως είδαμε όλες τις διαφημίσεις
Μετά τα όργια στην Ακρόπολη, τα 974 φύλα και τα τρανς παιδιά ήρθε η στιγμή να προσθέσετε στη λίστα με τα πράγματα που πριν 10 χρόνια ακούγονταν δυστοπικά και την καταγραφή της κίνησης των ματιών σας από το ίδιο σας το κινητό.
Την καθόλου τρομακτική αυτή κατάντια εξέλιξη της τεχνολογίας ανακοίνωσε ο Στέισι Σπάικς (Stacy Spikes), δημιουργός και ιδρυτής του MoviePass. To MoviePass είναι μια εφαρμογή για κινητά η οποία προσέφερε στους χρήστες την δυνατότητα παρακολούθησης ταινιών έναντι 10 δολαρίων μηνιαίως. Το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο δεν απέβη ιδιαίτερα πετυχημένο και το 2019 το app κατέβασε ρολά.
Τώρα όμως έχουμε 2022 και το MoviePass, σύμφωνα με τον κύριο Σπάικς, επιστρέφει με νέες και πρωτοποριακές δυνατότητες επιλογής για τους χρήστες του. Έτσι, αυτή τη φορά η πλατφόρμα “ψηφιακής κινηματογραφικής αίθουσας” δεν θα προσφέρει “απεριόριστη πρόσβαση” στις ταινίες αλλά “μονάδες ή μάρκες” (credits) με τις οποίες οι χρήστες εξαργυρώνοντας τες θα προμηθεύονται εικονικά εισιτήρια προκειμένου να παρακολουθήσουν τις ταινίες.
Σύμφωνα με την παρουσίαση που έκαμε ο ίδιος ο κύριος Στέισι ντυμένος σαν Στιβ Τζομπς, οι χρήστες θα έχουν διάφορους τρόπους να αποκτήσουν αυτές τις μάρκες. Είτε αγοράζοντας τες με χρήματα, είτε ανταλλάσσοντας τες με άλλους χρήστες είτε “κερδίζοντας τες” παρακολουθώντας διαφημίσεις μέσω του MoviePass. Πως όμως η εφαρμογή μπορεί να εγγυηθεί στον διαφημιζόμενο πως οι cashcows χρήστες όντως παρακολούθησαν την διαφήμιση του και δεν έστρεψαν το βλέμμα τους αλλού, στον σύντροφο, στο κατοικίδιο ή ακόμα και στον τοίχο τους;
Σύμφωνα με τον κύριο Σπάικς, ένα ποσοστό 70% των διαφημιστικών σποτ μέσω κινητών δεν “βρίσκει τον στόχο του (εμάς)” καθώς πολλοί χρήστες επιλέγουν να αποστρέψουν το βλέμμα τους από τα κινητά τους ή ακόμα και να αφήσουν το κινητό τους κάτω όσο προβάλλονται διαφημίσεις. Το “πρόβλημα” αυτό λύθηκε, όπως φαίνεται στην παρουσίαση, με την παρακολούθηση της κίνησης των ματιών του χρήστη μέσω των μπροστινών καμερών των κινητών μας.
Έτσι, εφόσον κάποιος επιλέξει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή MoviePass για να δει την προπαγανδιστική σαβούρα του Χόλιγουντ, παραχωρεί το δικαίωμα στους υπευθύνους της εφαρμογής να βάζουν σε παύση τις διαφημίσεις κάθε φορά που εκείνος στρέφει το βλέμμα του αλλού, μέχρι να ξανακοιτάξει την οθόνη του και να ξαναξεκινήσει η προβολή του διαφημιστικού σποτ.
- Ελβετία: Αντιδράσεις για τον “εικονικό Ιησού” που κουβεντιάζει με πιστούς σε εκκλησία της Λουκέρνης [BINTEO]
- Γνωστός σεναριογράφος της DC σκέφτεται να αποσυρθεί λόγω της επανεκλογής του Τραμπ
- Ο Guardian προσφέρει στο προσωπικό του ψυχοθεραπεία μετά τα εκλογικά αποτελέσματα των ΗΠΑ
Ο κύριος Σπάικς είναι βέβαιος πως αυτή τη φορά, το επιχειρηματικό του μοντέλο καλά μελετημένο και το MoviePass 2.0 που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το ερχόμενο καλοκαίρι, θα είναι περισσότερο πετυχημένο από το προηγούμενο. Εσείς τι λέτε;
[democracy id=”20″]