Το Twitter δεν θα φιλοξενεί διαφημίσεις που αμφισβητούν την “κλιματική αλλαγή”

Εννοείται για το καλό σου

Να μην συνεργάζεται με διαφημιζόμενους που αμφισβητούν το κλιματικό αφήγημα αποφάσισε το Twitter

Όσοι είσαστε μεγαλύτεροι θα θυμόσαστε πως ο καλύτερος τρόπος για να βοηθήσουμε το περιβάλλον ήταν να φυτέψουμε δέντρα, να κάνουμε μια συνδρομή στο περιοδικό της Greenpeace και να σώσουμε τις χελώνες καρέτα-καρέτα. Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και ο μοναδικός τρόπος να σωθεί ο έρμος τούτος πλανήτης είναι να μπει ένα τέλος στην οποιαδήποτε αμφισβήτηση του συστημικού αφηγήματος.

Το νεότερο επεισόδιο στον πόλεμο της ελεύθερης διακίνησης ιδεών είναι η ανακοίνωση που εξέδωσε η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter από το blog της, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία δεν θα παρέχει βήμα στην πλατφόρμα της σε διαφημιζόμενους που αμφισβητούν την κλιματική αλλαγή™.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση την οποία υπογράφουν ο υπεύθυνος βιωσιμότητας Σον Μπόιλ (Seán Boyle) και ο διευθυντής παγκοσμίου βιωσιμότητας Κέισι Τζούνοντ (Casey Junod) της εταιρείας “οι διαφημίσεις δεν θα πρέπει να παρεκκλίνουν από τις σημαντικές συζητήσεις σχετικά με την κλιματική κρίση“.

Φωτογραφία από τον χρήστη Solen Feyissa στο Pexels

Προς το παρόν, δεν υπάρχει κανένας λόγος για άμεση ανησυχία σχετικά με τις αναρτήσεις των χρηστών-αρνητών της κλιματικής λατρείας, αν και όπως πάνε τα πράγματα δεν αργούν τα bans για όποιον αμφισβητεί “την επιστήμη”. Το κλίμα άλλωστε, έχει ήδη προετοιμαστεί κατά την περίοδο της πανδημίας.

Η οικο-ανακοίνωση έτυχε να συμπέσει με την μεγάλη γιορτή της παγκοσμιοποίησης που λέγεται “Ημέρα της Γης” αλλά και την υπερψήφιση του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (Digital Services Act, DSA) από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πρόκειται για ένα μόνο μέρος ενός γιγαντιαίου πακέτου ψηφιακών νομοθεσιών για τον “περιορισμό της της διασποράς ρητορικής μίσους, προπαγάνδας υπέρ του πολέμου και fake news”.

Σύμφωνα με το DSA η Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτεί πλέον από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να είναι πολύ πιο αυστηρές με τους χρήστες τους που διαμοιράζονται “επιβλαβές περιεχόμενο” και το μέλλον προμηνύεται υπέροχο…

Η απάντηση στη χωματερή.