Διευθύνων Σύμβουλος της Bud σε damage control: “Δεν ήταν αυτό που νομίζετε!” [Ηχητικό]

Για το φιάσκο της Bud Light με τον Dylan Mulvaney

«Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι αυτό ήταν μοναδικό κουτί μπύρας, απλά ένας influencer, απλά ένα post και όχι μια ολόκληρη καμπάνια», είπε ο Γενικός Διευθυντής της Anheuser-Busch

Μετά το εξοντωτικό μποϊκοτάζ η θυγατρική εταιρία της Bud Light, Anheuser-Busch, έπρεπε κάπως να αντιδράσει για να εξευμενίσει το αγοραστικό της κοινό. Έτσι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Μιτσέλ Ντουκερίς (Michel Doukeris) σε μια εσωτερική τηλεδιάσκεψη με τους μετόχους της εταιρίας που -μυστηριωδώς βγήκε στην δημοσιότητα- βρήκε την ευκαιρία να αναφερθεί στην συνεργασία μεταξύ της Bud Light και τον τρανς TikToker Ντίλαν Μαλβένι (Dylan Mulvaney) που οδήγησε σε απώλεια δισεκατομμυρίων δολαρίων της χρηματιστηριακής αξίας της Bud Light.

Στην αναφορά του ο Ντουκερίς προσπάθησε να υποβαθμίσει την συνεργασία υποστηρίζοντας ότι “δεν ήταν διαφημιστική καμπάνια”. Αναφερόμενος στους επενδυτές ο Ντουκερίς είπε πως “διαδόθηκε μια παραπληροφόρηση” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την συνεργασία της Bud Light με τον Μαλβένι και συμπλήρωσε: «Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι αυτό ήταν μοναδικό κουτί μπύρας, αυτός ήταν απλά ένας influencer, αυτό ήταν απλά ένα post και όχι μια ολόκληρη καμπάνια. Στον Μαλβένι εστάλη ένα εξατομικευμένο κουτάκι Bud Light για να γιορτάσει ο TikToker τις “365 ημέρες της ζωής του ως γυναίκα”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος είπε ότι η Anheuser-Busch αυτή τη στιγμή «παρέχει άμεση οικονομική υποστήριξη» σε όσους επηρεάζονται από το μποϊκοτάζ, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών των φορτηγών της, των αντιπροσώπων πωλήσεων, των ιδιοκτητών μπαρ, των διακομιστών και των χονδρεμπόρων ενώ δήλωσε πως παράλληλα η εταιρεία σκοπεύει να μας βομβαρδίσει με διαφημιστική προπαγάνδα καθώς θα τριπλασιάσει τις διαφημιστικές της δαπάνες στα ΜΜΕ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

«Πιστεύουμε ότι έχουμε την εμπειρία, τους πόρους και τους συνεργάτες για να το διαχειριστούμε. Και η τετραετής προοπτική ανάπτυξης μας παραμένει αμετάβλητη», δήλωσε ο Δουκέρης και συνέχισε: «Θα συνεχίσουμε να μαθαίνουμε, να είμαστε επίκαιροι, να είμαστε όλοι πιο δυνατοί και εργαζόμαστε ακούραστα για να κάνουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα: Να φέρνουμε τους ανθρώπους μαζί για μια μπύρα και να δημιουργούμε ένα μέλλον με περισσότερα “στην υγειά μας”».

Στα πλαίσια των λεγομένων του Ντουκερίς, έγινε γνωστό πως η Bud Light υποσχέθηκε στους συνεργαζόμενους με αυτήν καταστηματάρχες πως θα τους στείλει μια κασέλα μπύρας δωρεάν, προκειμένου να επανορθώσει. Θα είναι αυτό αρκετό;

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ