Blizzard: Η ανικανότητα των σεναριογράφων της ακυρώνει το PvE στο Overwatch 2

"Το αρχικό μας όραμα για PvE στο Overwatch 2 δεν υφίσταται πλέον"

Τίτλοι τέλους για τα σχέδια για ένα ενιαίο σύμπαν που βγάζει νόημα στο Overwatch της Blizzard

O “Lifeweaver” είναι “ο πρώτος ‘ανοικτά’ πανσέξουαλ” ήρωας του Overwatch 😂😂😂
©BLIZZARD

Το να δημιουργείς ετερόκλητους πολύχρωμους χαρακτήρες με μοναδικό κριτήριο την “εκπροσώπηση της διαφορετικότητας” και να τους πετάς όλους σε ένα ασυνάρτητο χωνευτήρι ελπίζοντας πως το μυαλό του παίκτη θα καλύψει μόνο του τα αφηγηματικά κενά, τελικά φαίνεται πως κοστίζει στην Blizzard και στο περιεχόμενο του Overwatch 2.

Για όσους δεν γνωρίζουν, το Overwatch είναι ένα FPS παιχνίδι στο οποίο οι παίκτες καλούνται να ανταγωνιστούν μεταξύ τους επιλέγοντας από μια γκάμα δεκάδων διαφορετικών “ηρώων”. Η λίστα των χαρακτήρων αυτών συνεχώς αυξάνεται καθώς οι developers του παιχνιδιού φροντίζουν να δημιουργούν και να προσθέτουν τακτικά νέους.

Η Blizzard βρέθηκε στο στόχαστρο της κριτικής όταν πριν από έναν (ακριβώς) χρόνο διέρρευσε στα ΜΜΕ η μέθοδος δημιουργίας αυτών των χαρακτήρων και η οποία όπως φαίνεται αφορά αποκλειστικά και μόνο “κουτάκια διαφορετικότητας” καθώς μοναδικά κριτήρια για την δημιουργία ενός χαρακτήρα του Overwatch -αντί του σεναρίου και της δομής του- είναι το βάρος του, η κουλτούρα του, ο σεξουαλικός του προσαναλοτισμός ΚΑΙ η ταυτότητα φύλου του.

Το διαβόητο “Diversity Chart” του Overwatch
©BLIZZARD

Καθώς το Overwatch ήταν ένα παιχνίδι όπου ο κάθε παίκτης είχε αντίπαλους άλλους παίκτες, οι απαιτήσεις για σεναριακή δομή ή κάτι που να μοιάζει σαν κεντρική πλοκή του κόσμου του παιχνιδιού δεν ήταν κάτι που απασχόλησε ποτέ ιδιαίτερα ούτε την εταιρία αλλά ούτε τους παίκτες. Ο ανταγωνισμός όμως πίεζε, νέοι παίκτες ήρθαν στην αγορά και καθώς η Blizzard “αιμορραγούσε” κοινό προς άλλα παιχνίδια, έπρεπε να κάνει κάτι για να ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού. Έτσι ανακοίνωσε το Overwatch 2 στο οποίο σαν κυρίως πλεονέκτημα έναντι όχι μόνο του αρχικού Overwatch αλλά και του ανταγωνισμού διαφημίστηκε το “PvE”, το περιεχόμενο δηλαδή που θα έβαζε τους παίκτες σε σεναριακά δομημένες σε μια πλοκή βασισμένη σε ένα ενιαίο σύμπαν εναντίον του υπολογιστή.

Αυτό φυσικά θα απαιτούσε σεναριακή πλοκή και ως εκ τούτου θα έπρεπε όλοι οι ετερόκλητα δημιουργημένοι χαρακτήρες να βγάλουν κάποια στιγμή όλοι… νόημα. Αυτό αποδείχτηκε τιτάνιο έργο για τα diversity hires που απαρτίζουν το τμήμα σεναριογράφων της Blizzard και έτσι το Overwatch 2 βγήκε στην αγορά χωρίς το περιεχόμενο αυτό, με την υπόσχεση πως “κάποια στιγμή θα έρθει”.

Πλέον σε αυτά τα σχέδια μπαίνει ταφόπλακα με τον πλέον επίσημο τρόπο καθώς η Blizzard ανακοίνωσε πως αναβάλλονται επ αορίστου καθώς η δουλειά που μέχρι στιγμής έχει γίνει “δεν πληροί τις ποιοτικές προϋποθέσεις της εταιρίας”.

@ Τες Λίμαν (Tess Leiman) εκ των σχεδιαστών του Overwatch

«Η ανάπτυξη του PvE δεν έχει κάνει την πρόοδο που ελπίζαμε», είπε ο διευθυντής παραγωγής του παιχνιδιού Τζάρεντ Νους (Jared Neuss) σε ένα στριμ στο Twitch και συνέχισε:

«Η ομάδα μας έχει δημιουργήσει πολύ καλό περιεχόμενο, εκπληκτικές αποστολές που είναι πραγματικά συναρπαστικές. Υπάρχουν ολοκαίνουργιοι εχθροί που είναι πολύ διασκεδαστικό να τους πολεμάς. Αλλά δυστυχώς, η προσπάθεια που απαιτείται για να τα εντάξεις όλα αυτά μαζί σε μια εμπειρία αντάξια της ποιότητας της Blizzard είναι… τεράστια και πραγματικά δεν υπάρχει κάποια καθορισμένη ημερομηνία παράδοσης που μπορούμε να ανακοινώσουμε… Βασικά φτάσαμε σε μια δύσκολη επιλογή. Συνεχίζουμε να ρίχνουμε όλες μας τις δυνάμεις στο PvE, ελπίζοντας ότι θα μπορέσουμε να το παρουσιάσουμε κάποια στιγμή στο μέλλον ή θα παραμείνουμε πιστοί στις αξίες με τις οποίες έχουμε ευθυγραμμιστεί και εστιάζουμε; Δηλαδή το ζωντανό παιχνίδι και στην εξυπηρέτηση όλων σας; Με όλα όσα μάθαμε για το τι χρειάζεται για να διατηρήσουμε το παιχνίδι στο επίπεδο που σας αξίζει, είναι σαφές ότι δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε το αρχικό μας όραμα για το PvE που παρουσιάσαμε το 2019. Αυτό σημαίνει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι πλέον στα σχέδιά μας γνωρίζοντας πως αυτό θα είναι απογοητευτικό για πολλούς για εσάς. Ήταν πραγματικά δύσκολο για πολλούς από εμάς και για πολλούς ανθρώπους της ομάδας που έχουν δώσει καρδιά και ψυχή σε αυτό».

Ο κόσμος στα κοινωνικά δίκτυα πάντως, είχε κάποια πράγματα να σχολιάσει…