Η Bud Light δεν είναι πια η “βασίλισσα της μπύρας” στις ΗΠΑ και όλοι ξέρουμε γιατί
Καταστροφική όπως αποδεικνύεται, ήταν για την Bud Light η γυναικείας εμπνεύσεως διαφημιστική καμπάνια της με πρωταγωνιστή τον διεμφυλικό ινφλουένσερ Ντίλαν Μαλβένι (Dylan Mulvaney).
Έτσι, αφού η μητρική εταιρεία της Bud Light, Anheuser-Busch, είδε την αξία των μετοχών της να πέφτει κατά 27 δισεκατομμύρια δολάρια, πλέον είδε και την ανταγωνίστρια εκ Μεξικού μπύρα Modelo Especial να καταλαμβάνει τον θρόνο της δημοφιλέστερης μπύρας στις ΗΠΑ, τίτλο που κατείχε η Bud Light τα τελευταία 22 χρόνια.
Μέσα σε ένα μήνα οι πωλήσεις της Modelo Especial εκτινάχθηκαν πάνω από 333 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 15,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι ξεπερνώντας τα 297 εκατομμύρια δολάρια της Bud Light που γνώρισε πτώση 22,8% στις πωλήσεις σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Αυτή είναι η πρώτη φορά από το 2001 που η Bud Light δεν βρίσκεται στην πρώτη θέση, όταν εκθρόνισε την… “αδελφή” της Budweiser για τον τίτλο «King of Beer» το 2001.
- Δήλωση σοκ της Αστυνομίας του Βερολίνου: “Η πόλη δεν είναι ασφαλής για Εβραίους και ομοφυλόφιλους”
- O Ραφαήλ Καλυβιώτης μιλάει για τις αμερικανικές εκλογές
- Η Ρωσία μόλις έριξε στην Google πρόστιμο αξίας 2,500000000000000000000000000000000000 δολαρίων
Ο διευθύνοντας σύμβουλος της Constellation Brands, ιδιοκτήτριας της Modelo Especial, Μπιλ Νιούλαντς (Bill Newlands), δεν έκρυψε την έκπληξη του, όχι για την κατάκτηση της πρωτιάς αλλά για το πόσο γρήγορα η ανταγωνίστρια τους εταιρία… αυταναφλέγη:
«Πιστεύαμε ότι θα χρειαζόμασταν λίγο περισσότερο χρόνο. Ήμασταν πολύ τυχεροί που, αυτό έγινε τελικά λίγο πιο γρήγορα από ό,τι περιμέναμε. Αλλά τι εξαιρετική θέση να βρίσκεσαι σε αυτή την πλευρά… της μπύρας», είπε στο Newsweek.