Επιστροφή στην… δίαιτα η Victoria’s Secret καθώς με τα plus size μοντέλα είδε χοντρή πτώση στις πωλήσεις

Επαναφέρει την σεξουαλικότητα και η συμπερίληψη πάει για 60' έντονο περπάτημα

Καλό το virtue signaling, αλλά σαν τα κέρδη… τίποτα

Τελικά η αγορά, όταν αφήνεται ελεύθερη, όντως έχει τον δικό της τρόπο να ισορροπεί μεταξύ ποιότητας και σαβούρας. Κρίμα που αυτό ήταν ένα μάθημα που κόστισε στην αυτοκρατορία εσωρούχων Victoria’s Secret, αρκετά.

Έτσι, αφού πειραματίστηκε με προώθηση νέων “ανατρεπτικών” προτύπων ομορφιάς, αντικαθιστώντας τους διάσημους “αγγέλους” της με ακροαριστερές καρικατούρες όπως η αποτυχημένη ποδοσφαιρίστρια Μέγκαν Ράπινο (Megan Rapinoe) και ο διεμφυλικ@ Βαλεντίνα Σαμπάγιο (Valentina Sampaio), και είδε τις πωλήσεις της να… καταρρέουν, αποφάσισε να μειώσει την ιδεολογική κατήχηση και να περιοριστεί σε αυτό που κάνει καλύτερα, να πουλάει βρακιά.

Όταν ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Μάρτιν Γουότερς (Martin Waters) είδε πως και τα φετινά έσοδα της -και κυρίως τα δικά του- αναμένονται κατά 5% λιγότερα των αναμενομένων και μάλιστα ωχριούν μπροστά σε εκείνα του 2018 (όταν και ανακοινώθηκε η στροφή στο wokeness), πήρε την απόφαση για επαναπροσδιορισμό του προσανατολισμού της εταιρίας “επαναφέροντας την σεξουαλικότητα”.

«Και η σεξουαλικότητα μπορεί να είναι συμπεριληπτική», δήλωσε σύμφωνα με τον Telegraph ο Γκρεγκ Γιούνις (Greg Unis), ότι και αν σημαίνει αυτό, και συμπλήρωσε:

«Η σεξουαλικότητα μπορεί να γιορτάζει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών μας, και σε αυτό θα εστιάσουμε από εδώ και μπρος». Σίγουρα περίεργος τρόπος να πεις “θα σταματήσουν οι πασαρέλες μας να θυμίζουν πρωινάδικα της ελληνικής τηλεόρασης”.

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ