Τρείς μήνες καθυστέρηση για το Assassin’s Creed Shadows για… ολικό ρεκτιφιέ

Φήμες ακόμα και για αλλαγή του πρωταγωνιστή

Ιδιαίτερη εντύπωση έκαμε στους gamers σε όλο το γλόμπο η ανακοίνωση της Ubisoft στην οποία γινόταν γνωστή η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του νέου τίτλου στη σειρά ‘Assassin’s Creed’ με τον τίτλο ‘Assassin’s Creed Shadows’, καθώς ο τίτλος ήταν καθ’ όλα έτοιμος και προγραμματισμένος να κυκλοφορήσει στα τέλη του ερχόμενου Νοεμβρίου.

Νέες όμως πληροφορίες, έρχονται να επιχειρήσουν να ρίξουν φως στο πώς η Ubisoft σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τον επιπλέον χρόνο που ζήτησε από το κοινό της.

Συγκεκριμένα, στις 25 Σεπτεμβρίου, ο εκτελεστικός παραγωγός της σειράς Μαρκ Αλέξις Κοτ (Marc-Alexis Cote) ανακοίνωσε ότι υπό το πρίσμα της έντονης κριτικής που ασκείται τόσο προς την αφηγηματική όσο και τη δομική κατεύθυνση του τίτλου, καθώς και των κατώτερων των αναμενομένων πωλήσεων του ‘Star Wars Outlaws’ η εταιρεία αποφάσισε να καθυστερήσει την κυκλοφορία του Assassin’s Creed Shadows κατά σχεδόν τρεις μήνες.

«Το Assassin’s Creed Shadows είναι ένα έργο ζωής για εμάς καθώς θα φέρουμε επιτέλους τη σειρά στη φεουδαρχική Ιαπωνία με πολλά χαρακτηριστικά που έχουν αναπτυχθεί με γνώμονα την κοινότητά μας, όπως το parkour ή το ανανεωμένο stealth, που μας προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, σε έναν όμορφο και καθηλωτικό κόσμο», έγραψε ο Κοτ. «Αυτή είναι μια φιλόδοξη προσθήκη στο franchise, μια πλούσια εμπειρία που μπορεί να βιωθεί μέσα από τα μάτια δύο μοναδικών πρωταγωνιστών – αλλά συνειδητοποιούμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να βελτιώσουμε το τελικό προϊόν, προωθώντας μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά μας. Ως εκ τούτου, πήραμε την απόφαση να αναβάλουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας για τις 14 Φεβρουαρίου 2025. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει σε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένου του Steam. Επιπλέον, οι προπαραγγελίες θα επιστραφούν και σε όλες τις μελλοντικές προπαραγγελίες θα χορηγηθεί η πρώτη επέκταση δωρεάν. Να είστε βέβαιοι ότι ανυπομονούμε για τη στιγμή που θα ξεκινήσετε μια αξέχαστη περιπέτεια με την Naoe και τον Yasuke. Μέχρι τότε, σας ευχαριστούμε για τη διαρκή υποστήριξή σας».

Σε μια ξεχωριστή δήλωση που κυκλοφόρησε την ίδια ημέρα, η ηγεσία της Ubisoft ενημέρωσε περαιτέρω τους επενδυτές ότι «ενώ το παιχνίδι είναι πλήρες, οι εμπειρίες που αποκομίσαμε από την κυκλοφορία του Star Wars Outlaws μας οδήγησαν να δώσουμε επιπλέον χρόνο για να τελειοποιήσουμε περαιτέρω τον τίτλο. Αυτό θα επιτρέψει στο μεγαλύτερο ως τώρα παιχνίδι στο franchise να εκπληρώσει πλήρως τις φιλοδοξίες μας, κυρίως εκπληρώνοντας την υπόσχεση της δυνατότητας βίωσης της περιπέτειας και με τους δυο πρωταγωνιστές μας, με την Naoe και τον Yasuke να φέρνουν δύο πολύ διαφορετικά στυλ παιχνιδιού».

Αμέσως οι ανακοινώσεις έγιναν viral στην κοινότητα των gamers και άρχισαν να εμφανίζονται εικασίες σχετικά με το ποιες βελτιώσεις θα ανάγκαζαν να κάνουν την Ubisoft να καθυστερήσει το “καθ’ όλα έτοιμο” Shadows, με δημοφιλέστερη εκείνη που θέλει να… αφαιρείται εντελώς η “πέτρα του σκανδάλου”, μαύρου σαμουράι Yasuke από το παιχνίδι και την αντικατάσταση του με έναν Ιάπωνα ήρωα.

Όπως όλα δείχνουν, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν με τον Τομ Χέντερσον (Tom Henderson) του Insider-Gaming, μια αλλαγή στους πρωταγωνιστές δεν είναι στη λίστα της Ubisoft, καθώς σε αυτό το χρονικό σημείο της ανάπτυξης η πλήρης κατάργηση του Yasuke θα απαιτούσε ολική επανεκκίνηση της παραγωγής. Ωστόσο, αν και το πιθανότερο είναι ο Yasuke να παραμένει στο παιχνίδοι, οι πηγές επιβεβαιώνουν ότι η Ubisoft θα επενδύσει ένα μεγάλο μέρος του επιπλέον χρόνου για να “διορθώσει σημαντικά πολλές από τις ιστορικές και πολιτιστικές ανησυχίες, οι οποίες ξεκίνησαν πριν από την αποκάλυψη του παιχνιδιού μετά από εξωτερικά playtests και αυξήθηκαν περαιτέρω μετά την δημόσια αποκάλυψη του παιχνιδιού και την πληθώρα των αντιδράσεων”.

«Αυτό περιλαμβάνει την αλλαγή στοιχείων της ιστορίας του Yasuke και του τρόπου με τον οποίο ο ήρωας απεικονίζεται στο παιχνίδι, την διόρθωση αρχιτεκτονικών λεπτομερειών και τη διασφάλιση ότι το παιχνίδι βασίζεται σε ιστορικά θεμέλια ενώ παράλληλα ταιριάζει στο σύμπαν του Assassin’s Creed», έγραψε ο Χέντερσον.

Σχετικά με το τι πήγε λάθος και πως ιστορικές ανακρίβειες κατάφεραν και διείσδυσαν χωρίς να υποπέσουν της προσοχής της υποτιθέμενης “αυστηρής διαδικασίας έγκρισης” της Ubisoft, οι πηγές του Χέντερσον εξήγησαν ότι «οι ιστορικοί εμπειρογνώμονες ήρθαν στην ομάδα πολύ αργότερα από ότι συνήθως για ένα έργο αυτού του μεγέθους και ότι η κακή επικοινωνία μεταξύ ομάδων αλλά και περικοπές στον προϋπολογισμό της ομάδας ελέγχου και έγκρισης των πολιτιστικών και ιστορικών στοιχείων, αλλά και τα πολύ αυστηρά deadlines, έπαιξαν επίσης μεγάλο ρόλο».

«Το παιχνίδι δεν είναι προς το παρόν στο στάδιο που μπορεί να κυκλοφορήσει και μου είπαν ότι έχουν γίνει κάποιες τροποποιήσεις σε ορισμένους μηχανισμούς και στοιχεία του παιχνιδιού που θα χρειαστεί χρόνος για να ενσωματωθούν», αναφέρει ο Χέντερσον. Το αν θα καταφέρουν οι αλλαγές αυτές να κάνουν το Assassin’s Creed Shadows, το ακριβότερο και πιο φιλόδοξο παιχνίδι της σειράς, επιτυχία, απομένει να το δούμε όταν κυκλοφορήσει επίσημα, στις 14 Φεβρουαρίου 2025. Αν δεν αλλάξει κάτι.

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ