Η αμφιλεγόμενη πολιτική εξυπηρέτησης των πελατών ενός κινέζικου εστιατορίου στο Λάγος της Νιγηρίας φαίνεται πως εκνεύρισε τους Νιγηριανούς πελάτες που ήθελαν να δοκιμάσουν -άγνωστο γιατί- την κινεζική κουζίνα.
Συγκεκριμένα, απανωτές καταγγελίες έφτασαν στον Οργανισμό Προστασίας Καταναλωτή και Υγιούς Ανταγωνισμού της Νιγηρίας από πελάτες του εστιατορίου οι οποίοι ανέφεραν πως το προσωπικό αρνήθηκε να τους σερβίρει στα τραπέζια του καταστήματος και πως μπορούν να πάρουν φαγητό μόνο σε πακέτο.
Λίγες ημέρες μετά δυο υπάλληλοι του οργανισμού επισκέφθηκαν το εστιατόριο προσποιούμενοι τους πελάτες και διαπίστωσαν αυτοπροσώπως πως οι καταγγελίες όχι μόνο ευσταθούν, αλλά σύμφωνα με τις καταθέσεις του προσωπικού (του υπεύθυνου ασφαλείας και ενός υπάλληλου του ταμείου) η συγκεκριμένη πρακτική είναι ρητή οδηγία της διοίκησης.
Συγκεκριμένα, έχουν ενημερωθεί από τα κεντρικά πως η εξυπηρέτηση για τους Νιγηριανούς θα περιορίζεται αυστηρά στις παραγγελίες για πακέτο και πως τα τραπέζια του μαγαζιού θα διατίθενται μόνο για τουρίστες.
Ο υπεύθυνος του Οργανισμού Προστασίας Καταναλωτή διέταξε το άμεσο κλείσιμο της επιχείρησης μέχρι να παρθεί απόφαση σε διοικητικό επίπεδο για την τύχη της επιχείρησης αλλά και τυχόν πρόστιμα στον ιδιοκτήτη.
«Έχουμε στη διάθεση μας ένα ευρύ φάσμα επιλογών για το ποιές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν όμως η ποινική δίωξη είναι η επικρατέστερη. Στη συνέχεια μπορεί να επιβληθούν πρόστιμα ή ακόμα και να τεθεί η επιχείρηση υπό επιτήρηση προκειμένου να δούμε πως συμμορφώνεται με τις σωστές πρακτικές της Νιγηρίας. Δεν επιτρέπουμε παρενοχλητικές τακτικές εδώ και οι διακρίσεις είναι παρενόχληση.»