Να αλλάζει τις τιμές των μπέργκερ ανάλογα με την ζήτηση σαν… λάδι στην κατοχή αποφάσισε η αλυσίδα Wendy’s

Και θα το λέμε "δυναμική τιμολόγηση"

Νέο τρόπο να αυξήσει τις τιμές της βρήκε η Wendy’s

Την δυναμική της πορεία προς έναν γενναίο νέο κόσμο συνεχίζει σταθερά η Δύση κυρίες και κύριοι, εισάγοντας στην καθημερινότητα των πολιτών την “δυναμική τιμολόγηση”.

Συγκεριμένα, η αλυσίδα γρήγορου φαγητού Wendy’s, αποφάσισε να δοκιμάσει την τακτική της “δυναμικής τιμολόγησης” στα προϊόντα της. Έτσι οι τιμή τόσο του χάμπουργκερ όσο και των τηγανητών πατατών θα κυμαίνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας με βάση την ζήτηση, μια στρατηγική που έχει ήδη επικρατήσει σε υπηρσίες τύπου UBER και στις πωλήσεις των εισιτηρίων για θέατρα και συναυλίες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες η “δυναμική τιμολόγηση”, η απλά μαυραγοριτισμός όπως είναι γνωστότερη στη χώρα μας η πρακτική αυτή, θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το επόμενο έτος.

Η απάντηση στη χωματερή.