Νέο τρόπο να αυξήσει τις τιμές της βρήκε η Wendy’s
Την δυναμική της πορεία προς έναν γενναίο νέο κόσμο συνεχίζει σταθερά η Δύση κυρίες και κύριοι, εισάγοντας στην καθημερινότητα των πολιτών την “δυναμική τιμολόγηση”.
Συγκεριμένα, η αλυσίδα γρήγορου φαγητού Wendy’s, αποφάσισε να δοκιμάσει την τακτική της “δυναμικής τιμολόγησης” στα προϊόντα της. Έτσι οι τιμή τόσο του χάμπουργκερ όσο και των τηγανητών πατατών θα κυμαίνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας με βάση την ζήτηση, μια στρατηγική που έχει ήδη επικρατήσει σε υπηρσίες τύπου UBER και στις πωλήσεις των εισιτηρίων για θέατρα και συναυλίες.
- Μετά τους Άδωνι και Δεληκάρη δεν την γλύτωσε ούτε η Αλεξοπούλου: Την “έκραξαν” στην Αχαΐα
- Αγγλία: Κατατρεγμένος “εργάτης γης” που έγινε viral κρατώντας ταμπέλα με το σύνθημα “οι μετανάστες δεν είναι εγκληματίες” βίασε 15χρονο κορίτσι
- Ο Ίλον Μασκ σκοπεύει να χρεώνει τους νέους χρήστες του Twitter/X για να ενεργοποιήσουν την δυνατότητα ανάρτησης
Σύμφωνα με τις πληροφορίες η “δυναμική τιμολόγηση”, η απλά μαυραγοριτισμός όπως είναι γνωστότερη στη χώρα μας η πρακτική αυτή, θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το επόμενο έτος.