Με τα λεξικά τα έβαλε μιας διεθνούς φήμης εταιρία καλλυντικών
Η γενική διευθύντρια της εταιρία καλλυντικών Coty, Σου Νάμπι (Sue Nabi) δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη με τον ορισμό που δίνουν τα αγγλικά λεξικά, αλλά και τα λεξικά του κόσμου όλου υποθέτουμε, στην λέξη “ομορφιά”.
Συγκεκριμένα, το μεγάλο αφεντικό της εταιρίας που βρίσκεται πίσω από μάρκες καλλυντικών όπως Clairor, CoverGirl αλλά της μάρκας καλλυντικών της οικογένειας Καρντάσιαν KKW, ξεκίνησε μια διαδικτυακή καμπάνια συλλογής υπογραφών προκειμένου να υποχρεώσει τους μεγάλους εκδοτικούς οίκους να αλλάξουν τον ορισμό της λέξης.
“Ο σημερινός ορισμός της λέξης ομορφιά στα λεξικά είναι βασισμένος σε ξεπερασμένες αντιλήψεις του τι είναι όμορφο. Τα κριτήρια του ορισμού στα μεγάλα Αγγλικά Λεξικά και πιο συγκεκριμένα τα παραδείγματα που χρησιμοποιούν για να τον δείξουν, είναι γεννημένα σε μια άλλη εποχή και δεν ανταποκρίνονται στην σημερινή. Ο υποδηλούμενος ηλικι-ισμός (η διάκριση βάση της ηλικίας) και σεξισμός στον ορισμό τον κάνουν αναχρονιστικό.”, αναφέρει στην περιγραφή της θλιβερής πρωτοβουλίας της η εταιρία.
Μάλιστα δεν διστάζει να δώσει και παραδείγματα του τι ενοχλεί την εταιρία αλλά και την κυρία Νάμπι προσωπικά, όπως η φράση “Ήταν πολύ όμορφη στα νιάτα της”, που χρησιμοποιούν κάποια λεξικά για να δείξουν την χρήση της λέξης “όμορφη” στον καθημερινό λόγο.
Η κυρία Νάμπι όμως δεν έμεινε εκεί καθώς προχώρησε στην αποστολή δημοσίου ανοικτής επιστολής στους “μεγάλους εκδοτικούς οίκους της Αγγλίας” ζητώντας τους λίγη προσοχή.
- EKTAKTΟ: Μάγισσες καταγγέλλουν πως προσπαθούν να κάνουν ξόρκια στον Trump αλλά “κάτι τον προστατεύει”
- Εταιρία αναψυκτικών δέχεται σωρεία απειλητικών μηνυμάτων αφού κατηγορήθηκε από τον Simu Liu για “πολιτιστική κλοπή” [ΒΙΝΤΕΟ]
- Γερμανία: Σομαλός δολοφόνος καταδικασμένος για αποκεφαλισμό δραπέτευσε όταν τον πήγαν στο σινεμά να δει κινούμενα σχέδια
Όλα αυτά, εννοείται πως είναι μέρος μιας μεγάλης διαφημιστικής εκστρατείας της εταιρίας με τον τίτλο #UndefineBeauty (αποπροσδιορίστε την ομορφιά) και μόνο ως διαφημιστικό τρικ θα πρέπει να αντιμετωπίζεται, αλλά είναι αστείο το πόσο αυτοκαταστροφικά συμπεριφέρονται μεγάλοι παραγωγικοί κλάδοι της διεθνούς οικονομίας όπως οι κινηματογραφικοί παραγωγοί, οι εταιρίες ένδυσης και τρωφίμων και τώρα και οι εταιρίες καλλυντικών.