Αυστηρό μήνυμα έστειλε η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ στην Κυβέρνηση του Καΐρου με αφορμή την μεγαλειώδη μηχανοκίνητη παρέλαση που διοργάνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού της Χώρας των Φαραώ σε συνεργασία με το νεοανεγερθέν Εθνικό Μουσείο Αιγυπτιακού Πολιτισμού.
Εντυπωσιακή ήταν η αυτοκίνητο-πομπή που μετέφερε τις 22 μούμιες βασιλιάδων και βασιλισσών της αρχαίας Αιγύπτου στο νέο τους «σπίτι», το Εθνικό Μουσείο Αιγυπτιακού Πολιτισμού (NMEC).
Οι εορταστικές εκδηλώσεις είχαν ξεκινήσει νωρίτερα με ένα πατριωτικό τραγούδι -ειδικά γραμμένο για την ημέρα- του δημοφιλούς Αιγύπτιου τραγουδιστή Μοχάμεντ Μουνίρ, ενώ πολλοί (μη εγγεγραμμένοι στον ΣΥΡΙΖΑ) διάσημοι Αιγύπτιοι ηθοποιοί απήγγειλαν συγκινητικά κείμενα για τον αιγυπτιακό πολιτισμό.
Της λαμπρής πομπής, που έγινε υπό τον ήχο κανονιοβολισμών ηγήθηκαν άρματα που τα έσερναν άλογα και γυναίκες, ντυμένες με κοστούμια της αρχαίας Αιγύπτου ενώ δεξιά και αριστερά στον δρόμο άνδρες χτυπούσαν ταμπούρλα ενώ στη συνέχεια ακολουθούσαν τα είκοσι δύο άρματα που μετέφεραν με σεβασμό τους 22 βασιλείς, διαμορφωμένα έτσι ώστε να θυμίζουν τις ταφικές λέμβους της αρχαιότητας. Τα εντυπωσιακά πλάνα της παρέλασης με την βοήθεια της τεχνολογίας ταξίδεψαν παντού και απέσπασαν εξαιρετικά σχόλια θαυμασμού απο όλον τον κόσμο…εκτός από την τοπική οργάνωση της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ της Ελ Μανσούρα.
Συγκεκριμένα οι επαναστάτες νεολαίοι που πολεμούν τον ταξικό εχθρό απανταχού της γης, απέστειλαν ένα αυστηρό μήνυμα στην Κυβέρνηση καταδικάζοντας την παρέλαση σαν “κακόγουστη εξύμνηση του αλυτρωτισμού έναντι των ορυχείων του Σινά κατά την Πρώτη και Δεύτερη Ενδιάμεση Περίοδο” και χαρακτηρίζοντας την “αναχρονιστική κίνηση προβατοποίησης των αστών” και “ξεδιάντροπη προσπάθεια ιδεολογικού προσεταιρισμού της νεολαίας που με διαρκείς αγώνες για τη δημοκρατία απαιτεί κοινωνική δικαιοσύνη και νομιμοποίηση των ναρκωτικών”.
«Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς για το αναθεωρητικό ξέπλυμα του βρώμικου ιμπεριαλιστικού παρελθόντος του καθεστώτος του Νέου Βασιλείου έναντι του Βασιλείου του Κους και του Λεβάντε που είδαμε στους δρόμους του Καΐρου που έχουν χτιστεί με θυσίες, ιδρώτα και αίμα των σκλάβων και των περήφανων επαναστατών μισθοφόρων από τη Νουβία που πιάστηκαν αιχμάλωτοι πολέμου» δεν δήλωσε στην Conserva η Σουφρέμ Κιλιμιντζάρογλου, και συνέχισε «δεν θα αφήσουμε στον μπανάλ πατριωτισμό να ξαναέρθει στο προσκήνιο και στους φασίστες να μας πάρουν του δρόμους και κυρίως τα πεζοδρόμια! Με κοινωνικό αγώνα που θα δικαιώσει τη λαϊκή μας οργή θα τσακίσουμε το αυγό της κόμπρας. Ούτε στις πυραμίδες ούτε πουθενά, τσακίστε τους φασίστες του Νέου Βασιλείου σε κάθε γειτονιά!».
Όμως ιδιαίτερα επιφυλακτική για την διοργάνωση της τελετής δηλώνει σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες και η υπεύθυνη της επιτροπής «Ελλάδα 2021» καθώς θεωρεί πως οι συνομήλικοι της δεν έτυχαν του πρέποντος σεβασμού που αξίζουν μιας και “το Εθνικό Μουσείο Αιγυπτιακού Πολιτισμού δεν μπήκε στον κόπο να κόψει ούτε μια συλλεκτική ασημένια αιγυπτιακή λίρα προς τιμήν των Φαραώ της προόδου που είναι κομμάτι της διεθνούς πολιτιστικής κληρονομιάς” ενώ την ίδια στιγμή δυσαρέσκεια εκφράζουν και κύκλοι του Μουσείου Βγενάκη καθώς περίμεναν με ανυπομονησία τα συλλεκτικά μπρελόκ με την μορφή του Φαραώ Σεκενενρέ Τάο με περήφανα μηνύματα υπέρ της κουήρ ορατότητας και κατά της ετεροκανονικότητας που όμως η Κυβέρνηση του Καΐρου δεν ενέκρινε ποτέ.
- Ανήσυχοι οι επιστήμονες με την πρώτη προεκλογική περίοδο χωρίς γερμανικές αποζημιώσεις
- Οι Πυξ Λαξ μετατρέπονται σε avatars και γίνονται το πρώτο ελληνικό συγκρότημα που θα δίνει την τελευταία του συναυλία για πάντα
- Αθήνα: Σε μέγα-κοίτασμα φυσικού αερίου έπεσαν οι γεωτρήσεις στην Πανεπιστημίου
«Αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα που θεωρεί την αριστερά σάτιρα!» είπε κλείνοντας η συντρόφισσα Σουφρέμ Κιλιμιντζάρογλου.