Δραματική πτώση καταγράφει η τηλεθέαση του Nickelodeon και όλοι εντελώς όλοι απορούμε γιατί
Από τον Ιούλιο του 2017 η τηλεθέαση του αξιόλογου, υπέροχου και συμπεριεκτικού συνδρομητικού παιδικού καναλιού Nickelodeon έχει πέσει από 1.3 εκατομμύρια τηλεθεατές ανά βδομάδα σε μόλις 372.000. Το περίεργο και ανεξήγητο δε, αυτό φαινόμενο δείχνει πως οι κυρ-Παντελήδες του κόσμου τούτου αλλά και τα παιδιά τους τα κυρ-Παντελάκια εξακολουθούν να μην παρακολουθούν το Nickelodeon έξι μήνες μετά την κλοπή εκλογική νίκη του Προέδρου* Μπίντεν και το τελετουργικό θάψιμο του Χρυσαφένιου Αυτοκράτορα στην έρημο Τάκλα Μακάν. Τι έκανε τα δυο τρίτα του κοινού να σταματήσει να βλέπει (και να πληρώνει) το Nickelodeon, άραγες;
Απάντηση στο αίνιγμα ίσως μπορεί να δώσει η αντίδραση του κοινού στα πρόσφατα πολύχρωμα σκουπίδια ενημερωτικά βίντεο που δημοσίευσε το αγαπημένο και κυρίως παιδαγωγικό τηλεοπτικό δίκτυο.
Συγκεκριμένα, τις τελευταίες δυο εβδομάδες το Nickelodeon και το Nick Jr., το κανάλι του δικτύου που απευθύνεται αποκλειστικά σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, κυκλοφόρησαν βίντεο υπέρ της “τρανς, κουήρ και πανσεξουαλικής συμπεριεκτικότητας”, εξαιρετικά κατάλληλο περιεχόμενο για παιδιά του νηπιαγωγείου, δεν συμφωνείτε;
Σε ένα από τα βίντεο, τα μικρά κυρ-Παντελάκια καλούνται να παρακολουθήσουν μια καρτούν έκδοση της ντραγκ κουήν Νίνα Γουέστ (Nina West) να τους τραγουδά με την υπέροχη φωνή της πως οι χιλιάδες διαφορετικές ομάδες που αποτελούν την υπέροχη ΛΟΑΚ±ΡΦΑΑ+67²ᴝᴥ κοινότητα “πραγματικά αγαπούν η μια την άλλη τόσο υπερήφανα” όσο από πίσω της περνά ένα υπερήφανο καρναβαλικό καραβάνι από ζώα της ΛΟΑΚ±ΡΦΑΑ+67²ᴝᴥ κοινότητας. Μάλιστα, οι πιο παρατηρητικοί θα διακρίνουν και μια μικρή καστορίτσα που έχει κάνει φυλομετάβαση μιας και έχει ουλές στο θώρακα της, προφανώς από την αφαίρεση του στήθους της.
Σε ένα άλλο βίντεο, τα λίγο μεγαλύτερα κυρ-Παντελάκια καλούνταν να υποβληθούν στο μαρτύριο παρακολουθήσουν την ίδια την Νίνα Γουέστ να τους εξηγεί ενδελεχώς σε λα μείζονα τις διαφορετικές σημαίες της πολύχρωμης και υπερήφανης κοινότητας όσο επαναστατικά σύμβολα περνάνε στο background. Το συγκεκριμένο βίντεο μάλιστα όταν αναρτήθηκε στο YouTube δέχτηκε καταιγισμό dislikes με αποτέλεσμα, όπως αποκαλύπτει το site που ασχολείται με τα νέα στο χώρο της Ντίσνεϊ και των κινουμένων σχεδίων, Pirates and Princesses, οι υπεύθυνοι να αναγκαστούν να τα κρύψουν…στη ντουλάπα, ενώ την ίδια στιγμή από το Twitter -σαν να ζουν σε ένα δικό τους κόσμο- υποστήριξαν πως “γίνεται καλύτερο κάθε φορά που το βλέπεις”.
Το twitterικό κοινό και κυρίως η μοναδική -ίσως- ελπίδα του κόσμου τούτου, οι μπαμπάδες, αντέδρασαν:
No, it gets worse and reminds me that demons are literally real.
— ❤️🔥A Leaf ❤️🔥 (@ALiteralLEAF) June 14, 2021
My kids have never watched Nickelodeon. Looks like I made the right decision.
— Rusty Mosley (@RustyMosley) June 14, 2021
My son is 12. For the very first time, he watched Nickelodeon the other day.
— L33tXtian (@L33tXtian) June 15, 2021
Completely unprompted, he came up to me and asked me “Why are they showing kids this junk?”
I concur.
Keep children away from Nickelodeon.
— Starship Alves (@StarshipAlves) June 14, 2021
Here’s the thing Nick, generally speaking a lot of parents like to instill their own values to their children and then let them make up their own minds when the become ADULTS.
— Tmbrand (@tmbrandser) June 14, 2021
Ενώ, ένα μήνα πριν το κανάλι είχε υπερήφανα αποκαλύψει πως στο reboot (επανεκκίνηση) της κλασικής παιδικής σειράς “Rugrats”, θα κάνει την εμφάνιση της μια λεσβία μανούλα.
Το δίκτυο φροντίζει να κάνει τέτοιου είδους καρδουλινίστικες και ουρανιοτοξί “αποκαλύψεις” τακτικά τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα πέρυσι, το κανάλι μας αποκάλυψε πως “η ναυαρχίδα” του, ο Μπομπ Σφουγγαράκης είναι γκέι και πως αυτό είναι κάτι υπέροχο.
Τα νέα μπορεί να είναι άσχημα για το Nickelodeon, αλλά όπως εξηγεί το Pirates and Princesses, ίσως είναι ακόμα χειρότερα για την μητρική του εταιρεία ViacomCBS η οποία προσπαθεί να προσελκύσει νέους συνδρομητές στην συνδρομητική της πλατφόρμα Paramount+ και πασχίζει να διεκδικήσει ένα κομμάτι της αγοράς από το Disney+, το Amazon Prime αλλά και το Netflix (μεταξύ άλλων). Για να το κάνει αυτό έχει προσθέσει εκατοντάδες ώρες εκπομπών του προγράμματος του Nickelodeon.
- Επιτέλους γελάσαμε: Αποχώρησαν τέσσερις άντρες από την σύνθεση κωμικής παράστασης
- Ο Τράμπαρος διόρισε Γκίμπσον, Σταλόνε και Βόιτ “ειδικούς απεσταλμένους” στο Χόλυγουντ
- Το τέλος του Woke: Η Disney πετσόκοψε κάθε αναφορά σε διεμφυλισμό στην νέα της παιδική σειρά
Βλέποντας πως το target group του Nickelodeon του έχει γυρίσει την πλάτη, η Viacom βλέπει ένα από τα δυνατά της χαρτιά στο οποίο πόνταρε για να πουλήσει την πλατφόρμα της να καταλήγει στα σκουπίδια. Εκεί που πιθανόν, άλλωστε, και να ανήκει.