Μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ αποφασίζει να βάζει ταμπέλες στα προϊόντα ανάλογα με το χρώμα του δέρματος και τον σεξουαλικό προσανατολισμό των παραγωγών τους
Νέα επίπεδα αυτοεξευτελισμού έπιασε ο δικαιωματισμός, καθώς η μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων Giant Food αποφάσισε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του ρατσισμού με…ομοιοπαθητική.
Συγκεκριμένα, ο νεοδιορισμένος πρόεδρος της εταιρίας Ίρα Κρές (Ira Kress) αποφάσισε να χτυπήσει το ρατσισμό με ρατσισμό καθώς ανακοίνωσε πως τα προϊόντα που φιλοξενούνται στα ράφια των καταστημάτων της εταιρίας και οι παραγωγοί τους ανήκουν σε κάποια ‘μειονότητα’ εφεξής θα φέρουν ειδικές χρωματικές επισημάνσεις προκειμένου να αναγνωρίζονται ευκολότερα από το αγοραστικό κοινό που επιθυμεί να τους υποστηρίξει.
Οι ταμπέλες που τοποθετήθηκαν σε παραπάνω από 3.000 προϊόντα επισημαίνουν στους αγοραστές ποια προϊόντα προέρχονται από επιχείρηση που ανήκει σε γυναίκες, σε μαύρους, σε Ινδούς, σε Λατινοαμερικάνους, σε Ασιάτες αλλά και…ΛΟΑΤΚΙ. Τέλος, υπάρχει και ειδική σήμανση για τους βετεράνους.
Σύμφωνα με τον κ.Κρες η πρωτοβουλία αυτή είναι απλά ένα από τα βήματα που κάνει η εταιρία προκειμένου να ενισχύσει την διαφορετικότητα: «Εμείς στην Giant Food είμαστε περήφανοι να επισημάνουμε την διαφορετικότητα των προμηθευτών μας και είμαστε δεσμευμένοι να κάνουμε ευκολότερο για τους πελάτες μας να ξεχωρίζουν τα προϊόντα εκείνα που έχουν τις ιδιότητες που είναι σημαντικές για αυτούς» δήλωσε ο Ίρα Κρες.