Victoria Alonso: Τέλος από την Marvel η woke αφέντρα που την οδήγησε στην καταστροφή

Η αποτυχία του νέου Ant-Man ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι

Αποχώρησε κακήν κακώς μια από τις σημαντικότερες παραγωγούς των Marvel Studios

📷The Man Enough Podcast

“Ξαφνικά” εκτός Marvel Studios βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες η Βικτόρια Αλόνσο (Victoria Alonso), παραγωγός που συνεργαζόταν εδώ και 17 χρόνια με την εταιρία.

Η Αλόνσο ξεκίνησε ως διοικητική αντιπρόεδρος των οπτικών εφέ το 2006, στην συνέχεια έγινε πρόεδρος του post-production, των VFX και του animation των Marvel Studios και μέχρι και χτες ήταν η “σιδηρά κυρία” της Marvel λύνοντας και δένοντας και κύρια υπεύθυνη πίσω από την woke-οποίηση της Marvel. Χαρακτηριστικό είναι πως στα μέσα του εξωτερικού αναφερόταν σαν η “Καθλίν Κένεντι της Marvel”.

Περήφανη ΛΟΑΤΚΙ και η ίδια, η Αλόνσο δεν έκρυβε το πάθος της για την μετατροπή των τίτλων της Marvel σε προπαγανδιστικά οχήματα και θεωρείται υπεύθυνη για την Miss Marvel, την Ironheart, την She-Hulk και ανοικτά υποστήριζε πως η νέα ταινία των X-Men έπρεπε να αλλάξει όνομα σε “The Mutants” γιατί “είναι καιρός οι εποχές να αλλάξουν” ενώ θεωρείται “αρχηστράτηγος” της κόντρας μεταξύ της “μητρικής” Disney και της πολιτείας της Florida.

Ενδεικτικό είναι το παρακάτω περιστατικό που έλαβε χώρα κατά την διάρκεια της περυσινής απονομής βραβείων GLAAD για την (επίσης αποτυχημένη) ταινία Eternals της Marvel/Disney. Δράττοντας της ευκαιρίας, αντί να ευχαριστήσει για το βραβείο ή να πει κάποια κουβέντα για τους ήρωες της Marvel ή τους φανατικούς φίλους των κόμικ, που -ουσιαστικά της δίνουν να φάει- η κυρία Αλόνσο προτίμησε να κηρύξει τον πόλεμο στην… πολιτεία της Florida.

«Αν είσαστε μέλη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και εργάζεστε στην Disney, οι τελευταίες δυο-τρεις βδομάδες ήταν πολύ δυσάρεστες. Ζήτησα μια συνάντηση 45 λεπτών με τον πρόεδρο για να μου δώσει κουράγιο. Του ζήτησα να κοιτάξει γύρω του και αν πραγματικά πουλάμε ψυχαγωγία για την οικογένεια, να μην επιλέγουμε για ποια οικογένεια. Οικογένεια είναι όλοι σε αυτό το δωμάτιο. Οικογένειες είναι και οι οικογένειες στο Τέξας, στην Αριζόνα και στη Φλόριντα, και η οικογένεια μου είναι το σπίτι μου».

Το πράγμα έγινε άβολο όταν ζήτησε δημοσίως από τον -τότε- πρόεδρο της Marvel Μπομπ Τσάπεκ (Bob Chapek) να κηρύξει -ουσιαστικά- τον πόλεμο κατά της πολιτείας της Φλόριντα, κάτι που στην συνέχεια και έγινε.

«Σας ζητώ και πάλι, κύριε Τσάπεκ: αν πουλάμε “οικογένεια”, σεβαστείτε το και πάρτε θέση ενάντια σε όλους αυτούς τους τρελούς παρωχημένους νόμους. Πάρτε θέση για την οικογένεια. Σταματήστε να λέτε ότι μας ανέχεστε. Εμένα δεν με ανέχεται κανείς, να σας το πω για να το ξέρετε. Ανέχεστε τη ζέστη στη Φλόριντα, την υγρασία στην Αριζόνα ή τη Φλόριντα, την ξηρότητα στην Αριζόνα και το Τέξας και ανέχεστε τα καπρίτσια ενός δίχρονου παιδιού. Αλλά εμάς δεν μας ανέχεστε. Μας αξίζει το δικαίωμα να ζούμε, να αγαπάμε και να έχουμε. Και το πιο σημαντικό, μας αξίζει να έχουμε μια ιστορία προέλευσης!».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παλιός πρόεδρος της εταιρίας Μπομπ Άϊγκερ (Bob Iger) που πρόσφατα μετά την (επίσης κακήν κακώς) αποχώρηση του Τσάπεκ επανήλθε στην θέση του, βγήκε εκτός εαυτού με την εμπορική αποτυχία της ταινίας Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) και έξαλλος ήρθε σε σύγκρουση με την κυρία Αλόνσο όταν της ζήτησε εξηγήσεις για τις επιλογές της σχετικά με την πορεία των μεγάλων τίτλων της εταιρίας τα τελευταία χρόνια και το πως οδήγησαν στην παραγωγή “κατώτερων ποιοτικά ταινιών”.

Μετά την αποχώρηση της Αλόνσο, αρκετοί είναι οι πρώην πια συνεργάτες της που έχουν βρει το θάρρος και έχουν εκμυστηρευτεί στα κοινωνικά δίκτυα πως ήταν “η αποκλειστική υπεύθυνη για το τοξικό εργασιακό περιβάλλον στην Marvel”.

Δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθούν στο μέλλον οι επόμενες παραγωγές της εταιρίας, κινηματογραφικές ή τηλεοπτικές ούτε και το αν η ζημιά είναι ήδη πολύ μεγάλη για να διορθωθεί. Η αλήθεια είναι πως οι διαρκείς επιθέσεις στους φίλους της Μarvel που αντιδρούσαν στην τοξικότητα του wokeness αντιμετωπίζονταν από την εταιρία και τα φερέφωνα της σαν “σεξιστικά/ρατσιστικά παραληρήματα” κάτι που σε μεγάλο ποσοστό έχει καταφέρει να αποξενώσει ένα μεγάλο κομμάτι του target audience της Marvel αλλά και να κάνει ένα άλλο μεγάλο κομμάτι του κοινού απλά αδιάφορο. Το μόνο σίγουρο είναι πως για άλλη μια φορά είχαμε δίκιο˙ get woke, go broke.