Μόλις 9 (εννέα) ψωρο-δις απώλειες έφερε στην Target το… φλέρτ με τον περήφανο σατανισμό

Απέσυρε άρον-άρον τα ουρανιοτοξί προϊόντα με τα σατανιστικά συνθήματα

Ο κόσμος λέει “όχι” στο διάολο και στέλνει την Target να κάνει παρέα στην Bud Light

Χωρίς κονκάρδες υπέρ των εκτρώσεων κινδυνεύουν να μείνουν οι διεμφυλικές μάγισσες

Ακριβά πληρώνει η αλυσίδα καταστημάτων λιανικής Target την συνεργασία της με τον υπερήφανο σατανιστικό οίκο μόδας Abrpallen για την δημιουργία μιας συλλογής ρούχων και αξεσουάρ με θεματικές που παραπέμπουν στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ και τον… σατανά.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν τα μέσα του εξωτερικού μετά τις δικαιολογημένες αντιδράσεις των κανονικών ανθρώπων η εταιρία έχασε 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία. Χιλιάδες εξαγριωμένοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάλεσαν σε μποϊκοτάζ ανεβάζοντας μάλιστα φωτογραφίες από τα “φιλικά προς την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα ρούχα για παιδιά” με σατανιστικά συνθήματα.

Καθώς οι πιθανότητες η Target να… πάθει Bud Light αυξήθηκαν δραματικά οι μετοχές της εταιρείας σε χρόνο dt έφτασαν να διαπραγματεύονται με πτώση -14,7% στα 140,75 δολάρια, μια πτώση που αναλογεί σε ένα ποσό αξίας 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας.

sad.jpg

Μετά τις αντιδράσεις η Target και πρωτού φτάσει σε μη αναστρέψιμες καταστάσεις δήλωσε ότι θα προβεί στην αφαίρεση των συγκεκριμένων προϊόντων από τα καταστήματά της και παράλληλα θα προβεί σε αλλαγές στα προϊόντα που σχετίζονται με την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα.

Η κίνηση αυτή δεν ξέρουμε κατά πόσο είναι σε θέση να σταματήσει την κατηφόρα καθώς είναι περισσότερο κίνηση αποξένωσης του αγοραστικού κοινού παρά παραδοχή ενός ειλικρινούς λάθους καθώς η αφαίρεση των σατανιστικών ειδών παρουσιάστηκε σαν “μέτρο ασφάλειας για την προστασία των εργαζομένων” μετά από τις “απειλές” που δέχτηκε η εταιρία.

«Μετά την παρουσίαση της φετινής μας συλλογής, αντιμετωπίσαμε απειλές που επηρεάζουν την αίσθηση ασφάλειας και ευεξίας των μελών της ομάδας μας κατά τη διάρκεια της εργασίας τους», δήλωσε εκπρόσωπος της Target και συνέχισε:

«Δεδομένων αυτών των ασταθών συνθηκών, κάνουμε προσαρμογές στα σχέδιά μας, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης στοιχείων που βρέθηκαν στο επίκεντρο των διαμαρτυριών».

Η εταιρία ανέφερε περιστατικά όπου εξαγριωμένοι πελάτες γκρέμισαν βιτρίνες με τα σατανιστικά προϊόντα, απευθύνθηκαν εξαγριωμένοι στους εργαζόμενους της και δημοσίευσαν απειλητικά βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από τα καταστήματα. Αυτό (αν συνέβη) ίσως να είναι αποτέλεσμα του πως σε κάποιες περιπτώσεις, τα συγκεκριμένα προϊόντα απλά μετακινήθηκαν πιο πίσω στο κατάστημα.

Και όλα αυτά μόλις λίγες μέρες αφότου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Target, Μπράιαν Κορνέλ (Brian Cornell), υπερασπίστηκε τα συγκεκριμένα προϊόντα χαρακτηρίζοντας τα «το σωστό πράγμα για την κοινωνία».

Η Target αρνήθηκε να διευκρινίσει ποια αντικείμενα θα εξαφανιστούν, αλλά στο επίκεντρο των διαμαρτυριών βρέθηκαν εκτός των εωσφορικών προϊόντων της Abprallen του αφαιρούσε την Τετάρτη, αλλά μεταξύ αυτών που τράβηξαν τη μεγαλύτερη προσοχή ήταν τα “γυναικεία μαγιό” με ειδική “τσέπη” για αποθήκευση των… καλαμπαλακίων. Για παιδιά.