Δωρεάν σάντουιτς εφ’ όρου ζωής θα προσφέρει η Subway σε όποιον κάνει τατουάζ ένα από αυτά στο σώμα του

Επιθετικό μάρκετινγκ

Με τσάμπα σαντουϊτσάκια για πάντα θα προσπαθεί η Subway να τραβήξει πελατεία

Η αλυσίδα ταχυφαγείων των ΗΠΑ Subway, έχει βρεθεί στο επίκεντρο αρνητικής διαφήμισης στο παρελθόν. Λίγο το σκάνδαλο που ξέσπασε με τον Τζάρεντ Φογκλ (Jared Fogle), τον επίσημο διαφημιστικό “πρόσωπο” της εταιρίας που καταδικάστηκε για παιδοφιλία, λίγο τα “σάντουιτς με τόνο” που δεν έχουν ίχνος τόνου, η εταιρία έχει ατυχήσει, για να το πούμε ευγενικά, σε αυτόν το τομέα.

Η ρέντα της φαίνεται να συνεχίζεται καθώς και η νέα της διαφημιστική καμπάνια πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να καταλήξει σε βατερλό.

Συγκεκριμένα η εταιρία ανακοίνωσε πως σκοπεύει να δίνει δωρεάν σάντουιτς εφ’όρου ζωής σε όποιον “χτυπήσει” τατουάζ διαστάσεων 30Χ30 εκατοστών στο στέρνο ή στην πλάτη του στο οποίο θα απεικονίζει το διάσημο σάντουιτς “footlong” της εταιρίας, σε φυσικό μέγεθος.

Περί αυτού πρόκειται

Η “προσφορά” είναι στα πλαίσια της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρίας η οποία θα κορυφωθεί σε ένα τεράστιο υπαίθριο πάρτι στο Λας Βέγκας όπου θα συμμετέχουν διάσημοι καλλιτέχνες του τατουάζ οι οποίοι και έχουν επωμισθεί το βάρος της προσφοράς των υπηρεσιών τους στα κορόιδα σε όσους θέλουν να διαφημίζουν την εταιρία από το σώμα τους.

Για όσους δεν θέλουν να αφιερώσουν έναν τόσο μεγάλο διαφημιστικό χώρο (;) στο σώμα τους, η εταιρία φρόντισε να καταρτίσει μια λίστα με άλλες “προσφορές” της.

Σύμφωνα με την λίστα, ένα μικρό τατουάζ διαστάσεων 5Χ5 εκατοστών με το λογότυπο της εταιρίας στον καρπό, το μπράτσο ή το πόδι θα εξασφαλίσουν στους ενδιαφερόμενους δωρεάν Subway σάντουιτς για έναν μήνα, ενώ με ένα τατουάζ διαστάσεων 8Χ8 εκατοστών στην ωμοπλάτη, στον πήχη ή στην γάμπα θα απολαμβάνουν δωρεάν σάντουιτς για έναν χρόνο.

Σύμφωνα με την εταιρία, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι άνω των 21 ετών, δηλαδή ώριμοι άνθρωποι (…) και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Η απάντηση στη χωματερή.