Ήρθε και στην Ευρώπη η μόδα που θέλει τους τραπεζίτες να μας υποδεικνύουν το πως θα ζούμε
Το όνομα της αγγλικής τράπεζας NatWest έγινε ευρύτερα γνωστό το περασμένο καλοκαίρι όταν ενεπλάκη στον πρωτοφανή τραπεζικό αποκλεισμό του Νάιτζελ Φάρατζ (Nigel Farage).
Όπως ίσως θα θυμόσαστε, η ιδιωτική τράπεζα Coutts and Co, που ανήκει στον όμιλο της Natwest, “έκλεισε ξαφνικά” τους λογαριασμούς του Βρετανού πολιτικού χωρίς καμία επίσημη δικαιολογία. Στην συνέχεια ο δαιμόνιος Φάρατζ έφερε στην δημοσιότητα εσωτερική αλληλογραφία της τράπεζας στην οποία αναφερόταν πως η διακοπή συνεργασίας μαζί του είναι απαραίτητη καθώς είναι “ρατσιστής, ξενοφοβικός” και “φίλος του Τραμπ”. Στα απόνερα αυτού που είναι πλέον γνωστό ως σκάνδαλο Φάρατζ, οι μετοχές του ομίλου Natwest έκαναν βουτιά 18% ενώ η woke CEO που ήταν και ο λαμπρός νους που αποφάσισε την “τραπεζική δολοφονία” του Φάρατζ παραιτήθηκε.
Όμως όπως φαίνεται, η τράπεζα έχει λάβει τις αποφάσεις της σχετικά με τον δικαιωματισμό και τον οργουελιανό έλεγχο καθώς είναι η πρώτη που άρχισε να καταγράφει το προσωπικό αποτύπωμα άνθρακα των πελατών της και να τους συμβουλεύει να… κόψουν το κρέας για να μην δακρύσει η Γκρέτα.
Όπως αναφέρει το GBNews, η τράπεζα μέσω της διαδικτυακής της εφαρμογής ενεργοποίησε την “προαιρετική” επιλογή να ενημερώνει τους πελάτες της για το πόσο επιβαρύνει η ύπαρξη τους τον πλανήτη -βάσει των αγορών τους- αλλά και να τους συμβουλεύει να κόψουν το κρέας, να μπαλώσουν τα ρούχα τους αντί να αγοράσουν καινούρια και να αντικαταστήσουν το γάλα με φυτικά εναλλακτικά.
«Μια αγορά ενός φορέματος αξίας 15 λιρών από ένα κεντρικό κατάστημα, θα μπορούσε να ισοδυναμεί με αποτύπωμα 16 κιλών CO2», αναφέρει ένα από τα μηνύματα που στάλθηκαν, σύμφωνα με το GBNews.
Η “μόδα” αυτή ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο στην Αυστραλία όταν η Τράπεζα της Κοινοπολιτείας (Commonwealth Bank) ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Cogo, μια εταιρεία “λύσεων διαχείρισης άνθρακα”, για να λανσάρει μια νέα δυνατότητα για τους πελάτες της, για μια νέα… εποχή στις τραπεζικές συναλλαγές.