Ολοκληρωτική έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα

Δεν είμαι κατά της μάσκας. Μου είχε κάνει εντύπωση τον Μάρτιο, πως χώρες της Άπω Ανατολής  που είχαν υιοθετήσει στην κουλτούρα τους την μάσκα, δεκαετίες πριν την έξαρση της πανδημίας, είχαν καλύτερα αποτελέσματα στην αντιμετώπισή του κορωνοϊού.

Φυσικά, όταν είχα εκφράσει αυτή την άποψή μου τότε, μου είχαν επιτεθεί πιστοί ακόλουθοι του κ.Τσιόδρα, γιατί εκείνη την εποχή ο ίδιος εξέφραζε την θέση του ΠΟΥ, πως δεν υπάρχει ένδειξη για την θετική δράση της μάσκας, και δεν συνιστούσε την χρήση της. Τα έφερε έτσι όμως ο καιρός, που τελικά ο ίδιος πλέον ευαγγελίζεται δημόσια και φανατικά την χρησιμότητά της. Πέρα όμως από αυτό, με έπιασε σύγκρυο όταν διάβασα πριν λίγες ημέρες την άποψη κυβερνητικού προσώπου, ο οποίος επηρεάζει την στρατηγική του κράτους για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, πως πρέπει να φοράνε υποχρεωτικά και οι μαθητές μάσκα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Ολοκληρωτική έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα. Επιστημονισμός στο έπακρο, χωρίς κανένα συνυπολογισμό της παιδικής φύσης και των σχολικών δραστηριοτήτων. Είναι τελείως διαφορετικό ένας γονέας να φορέσει μάσκα στο παιδάκι του για λίγα λεπτά για να κάνει κάποια δουλεία σε κατάστημα, από το να αναγκάσει ο δάσκαλος για πολλές ώρες τον 10χρονο μαθητή να φοράει μάσκα συνεχόμενα.

Πόσες μάσκες θα αλλάζουν την ημέρα οι μαθητές, που θα τους πέφτουν κάτω στα διαλείμματα κατά το παιχνίδι (εκτός αν το απαγορέψουν και αυτό), που θα τις πιάνουν με τα χέρια τους συνέχεια, που θα ανεβοκατεβαίνουν σκάλες αφού τα περισσότερα σχολεία μας έχουν ορόφους;

Αυτό το κόστος θα το αναλάβει το Κράτος, ή μια τρίτεκνη οικογένεια θα αναγκαστεί να δίνει πολλά ευρώ την ημέρα για τα παιδιά της;

Οι κυβερνητικοί «λαμπροί εγκέφαλοι» που προτείνουν ανερυθρίαστα δημόσια τέτοια απάνθρωπα μέτρα, έχουν παρατηρήσει ποτέ παιδάκια στο σχολείο που παίζουν στα διαλείμματα; Αγκαλιάζονται, σπρώχνονται, τρέχουνε. Είναι δυνατόν να μην μεταδοθεί ο κορωνοϊός σε αυτές τις συνθήκες με τόση έντονη δραστηριότητα;

Αν βάλουμε και στην εξίσωση και τα παιδάκια με αυτισμό (δύσκολα βάζει αντικείμενο στο πρόσωπό του) ή βαρηκοΐα , τότε θα καταλάβουμε ότι τα εμπόδια υλοποίησης τέτοιου σχεδίου είναι ανυπέρβλητα. Ελπίζω η υπουργός παιδείας κ.Κεραμέως να μην εισηγηθεί τέτοιο αντικοινωνικό –για την ηλικία των παιδιών- μέτρο. Ας ανοίξουν τα σχολεία λίγες εβδομάδες αργότερα, τότε που το φορτίο του κορωνοϊού θα έχει μειωθεί σε σχέση με αυτό που θα ισχύει κατά  την επάνοδό μας από τις διακοπές.

Περισσότερα απο

Απόστολος Κρητικόπουλος

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ