Η Microsoft συνιστά στους παραγωγούς videogames να μην χρησιμοποιούν γυναικείους χαρακτήρες με “υπερβολικές σωματικές αναλογίες”

Και τους βάζει να αναρωτηθούν αν είμαι "εναρμονισμένοι" με τις αξίες της

Τας νέας υποδείξεις προς του συνεργάτες της ανακοίνωσε η Microsoft

🤣🤣🤣

Και ενώ ο κόσμος του video gaming μαστίζεται από το σκάνδαλο Sweet Baby Inc και η αυταρχική μπότα του DEI δείχνει να κοστίζει ακριβά στα στούντιο παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών, η Microsoft δείχνει να μην καταλαβαίνει μια.

Λίγες ημέρες πριν η εταιρία δημοσιοποίησε το νέο, επικαιροποιημένο για το 2024 “Πλαίσιο συμπερίληψης παιχνιδιών”, με το οποίο καλεί του συνεργαζόμενους με αυτήν προγραματιστές να λαμβάνουν “ενεργα” υπόψιν τους παρακάτω τέσσερις σημαντικούς πυλώνες κατά την δημιουργία των βιντεοπαιχνιδιών τους. Προσεγγισιμότητα, αντιπροσώπευση, παγκοσμιοποίηση και προσβασιμότητα.

Στην υπηρεσία της προώθησης αυτών των αξιών, η Microsoft κυκλοφόρησε τον οδηγό “Συμπεριληπτικής Δράσης”“Συμπεριληπτικής Δράσης” τον οποίο πρέπει να ακολουθήσουν οι προγραμματιστές, προκειμένου να διατηρήσουν τους τίτλους τους αρκετά “προοδευτικούς” και μη προσβλητικούς.

Για το σκοπό αυτό, η Microsoft παρουσιάζει στη συνέχεια στους προγραμματιστές τις δέκα εντολές “ερωτήσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη” προκειμένου να διασφαλίσουν πως τα προϊόντα τους είναι αρκούντως περιεκτικά:

“Λέτε νέες ιστορίες ή μοιράζεστε νέες προοπτικές με τον καταναλωτή;”

“Όλοι οι απεικονίσεις των χαρακτήρων/παικτών σας μοιάζουν;”

“Τι βήματα έχετε κάνει για να διασφαλίσετε ότι οι χαρακτήρες αναπαρίστανται με σεβασμό και αυθεντικότητα;”

“Πώς έχετε επικυρώσει τις υποθέσεις που έχετε κάνει για το κοινό σας για να ελέγξετε για τυφλά σημεία ή ακούσια στερεότυπα;”

“Θα αισθανόσασταν περήφανοι να δείξετε σε ένα μέλος μιας κοινότητας πώς απεικονίζεται ο πολιτισμός/ο χαρακτήρας του στο προϊόν σας;”

“Πώς απεικονίζεται το ευρύ φάσμα πελατών στα προϊόντα και τις επικοινωνίες σας;”

“Ποια διαδικασία χρησιμοποιήσατε για να επικυρώσετε πώς αντιπροσωπεύονται διαφορετικές ομάδες ανθρώπων ή πολιτισμών στην εμπειρία σας;”

“Πόσο % του χρόνου στην οθόνη (παρουσία στην οθόνη, γραμμές ομιλίας, ήρωες) κατέχεται από διαφορετικές φυλετικές ταυτότητες;”

“Έχετε θεσπίσει μια συγκεκριμένη διαδικασία για να επιβεβαιώσετε πως κάνετε τους καταναλωτές σας να νιώθουν ορατοί;”

“Ενισχύετε κάποια αρνητικά στερεότυπα για το φύλο;”

Σχετικά δε με την τελευταία “ερώτηση”, η Microsoft παραθέτει κάποιες επιπλέον υποερωτήσεις που πρέπει να εξετάσουν οι προγραμματιστές, ιδιαίτερα όσον αφορά τα σχέδια γυναικείων χαρακτήρων:

“Εισάγετε άσκοπα στεγανά και εμπόδια για το φύλο στον κώδικα ή το σχέδιό σας;”

“Δημιουργείτε γυναικείους χαρακτήρες που μπορούν να επιλέξουν οι χρήστες οι οποίοι είναι ίσοι σε δεξιότητες και ικανότητες με τους άνδρες;”

“Είναι οι γυναικείες χαρακτήρες σας εξοπλισμένες με ρούχα και πανοπλίες που ταιριάζουν στις εργασίες τους;”

“Έχουν υπερβολικές αναλογίες σώματος;”

“Όταν το επιτρέπει η ιστορία, δείχνετε άντρες χαρακτήρες που εμφανίζουν ένα πλήρες φάσμα συναισθημάτων, όπως χαρά, λύπη και ευαλωτότητα;”

Όλα αυτά συμβαίνουν πίσω από τις πόρτες των γραφείων των μεγάλων στούντιο βιντεοπαιχνιδιών και κάπως έτσι καταλήγουμε στις μαζικές απολύσεις εργαζομένων στην μέχρι πρότεινως μια από τις επικερδέστες βιομηχανίες στο χώρο της ψυχαγωγίας.

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ