Περίοπτη θέση στην επίσημη ιστοσελίδα της Microsoft είχε για λίγες ώρες η διεθνούς φήμης αμφιλεγόμενη εικαστικός και σέφ Μαρίνα Αμπράμοβιτς.
Επρόκειτο για ένα βίντεο διαφήμιση του νέου κράνους απεικόνισης εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας, το HoloLens 2. Στο βίντεο φαινόταν η καλλιτέχνις που στο παρελθόν έχει μαγέψει κανίβαλους, ουρολάγνους μα και γυναίκες με daddy issues με την μαγειρική της, να χαϊδεύεται φορώντας τα νέα γυαλιά της Microsoft αλλά και πλάνα από την τελευταία της περφόρμανς «Life» που έκανε ντεμπούτο το Φεβρουάριο που μας πέρασε στη γκαλερί Tin Drum του Λος Άντζελες.
Το (πλέον κατεβασμένο) άρθρο έκανε λόγο για μια πρωτοποριακή περφόρμανς μεικτής πραγματικότητας που μόνο μέσω της πρόσφατης τεχνολογίας έγινε εφικτή. Στη συνέχεια, αναφέροντας λίγες κουβέντες για την καλλιτέχνιδα, κάνει λόγο για μια μοναδική στο είδος της εικαστικό που δε διστάζει να ρισκάρει παρά την προβολή από όλα τα media της παγκοσμίου χωματερής, καθώς σπρώχνει την ανθρώπινη αντοχή στα όρια της και πως δύσκολα μπορεί κάποιος να βρει λόγια να την περιγράψει, αγνοώντας ο αρθρογράφος ίσως τις λέξεις «αηδιαστική, εμετική και ανθυγιεινή».
Το άρθρο παρέπεμπε στο βίντεο στον επίσημο λογαριασμό της Microsoft στο YouTube και είχε συγκεντρώσει 143.000 προβολές και 25.000 dislikes έναντι 626 likes (χεχ, παρά 40) πριν για άγνωστο λόγο η Microsoft αποφασίσει να το «κατεβάσει».
Η καλλιτέχνης που σε αυτό το πρότζεκτ συνεργάζεται με τον οίκο δημοπρασιών Christie’s έχει ανακοινώσει πως η περφόρμανς της θα ξεκινήσει εντός του 2020 παγκόσμια περιοδεία ώστε να δώσει στο κοινό της παγκοσμίως την ευκαιρία να δει από κοντά τo «Life».
Βέβαια όλα αυτά πριν ξεσπάσει ο κορωνοϊός, κάτι που ίσως αναγκάσει την αποκαλούμενη και «γιαγιά της περφόρμανς άρτ» να μείνει στο ζαχαρόσπιτο της, τουλάχιστον μέχρι η Microsoft να καταφέρει να κάνει κάτι και γιαυτό.