Δέχεται κριτική η νέα σειρά γυναικείων εσωρούχων που εγκαινίασε η Marks & Spencer και είναι εμπνευσμένη από τον Τζορτζ Φλόιντ
Μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στον κόσμο, η Marks & Spencer εγκαινίασε χτες τη νέα γκάμα γυναικείων εσωρούχων της προκειμένου, όπως ισχυρίζεται στην ανακοίνωση της να προωθήσει την συμπερίληψη και να χτυπήσει το συστημικό ρατσισμό.
Πως το καταφέρνει αυτό με μερικά κομμάτια υφάσματος, θα αναρωτιέστε. Μα προφανώς κάνοντας λόγο στην ανακοίνωση της πως εν μέρει έμπνευση για το σχεδιασμό των εσωρούχων αποτέλεσε “η παγκόσμια συζήτηση πάνω στις φυλετικές ανισότητες που ακολούθησε τον τραγικό θάνατο του κυρίου Φλόιντ”.
Η νέα “συμπεριληπτική” γκάμα γυναικείων εσωρούχων κυκλοφορεί σε 5 διαφορετικούς χρωματισμούς που αντιστοιχούν σε τόνους δέρματος γιατί τίποτε δεν πολεμά τον ρατσισμό από το να φοράς διαφορετικού χρώματος βρακί ανάλογα με το χρώμα του δέρματος σου.
Η εταιρεία μάλιστα δεν έλειψε να αυτομαστιγωθεί απολογούμενη καθώς στο παρελθόν υπήρξε “ανακόλουθη και ανεπαρκής” καθώς χρησιμοποιούσε τον όρο “nude” (γυμνό) και “neutral” (ουδέτερο) για να προωθήσει προϊόντα βαμμένα με τόνους που παρέπεμπαν σε δέρμα ανοιχτότερου τόνου.
Έτσι, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων αυτή τη φορά δόθηκαν ουδέτερες ονομασίες όπως “Τοπάζι” και “Κεχριμπάρι” στα συμπεριληπτικά εσώρουχα και όχι ονόματα που παραπέμπουν σε τόνους δέρματος.
Η κολεξιόν είναι μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας που μη-σατιρικά ονομάζεται “Θαρραλέα και σχετική” (bold and relevant) με το διακριτικό σλόγκαν “Καμία σχέση με ουδέτερο” (Nothing Neutral About It).
- ΣΟΚ: Και η Google γυρνάει την πλάτη στους fact-checkers
- Bloomberg: Προχωρούν οι συζητήσεις για την πώληση του TikTok στον Elon Musk
- ΣΟΚ από τον Ζούκερμπεργκ: Τέλος οι “fact-checkers” από το Facebook [VIDEO]
Το κοινό του Twitter πάλι, κάθε άλλο παρά θαρραλέα και σχετική θεωρεί την εκμετάλλευση ενός δραματικού συμβάντος που δίχασε την κοινωνία αλλά και τις τεράστιες υλικές καταστροφές που το ακολούθησαν από μια πολυεθνική εταιρεία για να διαφημίσει απλά πως θα φτιάχνει και σκουρότερα βρακιά.
It’s not just virtue signalling, it’s M&S virtue signalling.
— James (@whotookmaname) June 22, 2021
Well @marksand spencer, it’s time you came clean and responded to ‘your’ customers. Is this lingerie range inspired by George Floyd? Or are you having a rethink & running scared…
— pojok (@opokj60) June 22, 2021
Another misguided cowing to virtue signalling……no wonder Marks is in such a financial mess….maybe concentrate on what shops do and ……….sell clothes……no lectures thanks 🙄
— Ros Carnaby 🙂🦝🐸🐺🐰🐾 (@heresteddy) June 22, 2021
I abhore how #GeorgeFloyd died. But most ladies don’t want to wear beige & brown underwear that celebrates / is inspired by this jailed criminal’s life. He entered a woman’s home and pointed a gun at her stomach while looking for drugs and money. Women’s rights / safety eh M&S?
— Rosemary E. Lunn (@Roz_UWMarketing) June 22, 2021