Πίσω στα βάθη του ωκεανού επέστρεψε η ανάρτηση της Abercrombie που εμφάνιζε ένα πλάσπλας σάιζ μοντέλο
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρέθηκε η εταιρία ρούχων Abercrombie & Fitch με αφορμή μια ανάρτηση που έγινε από τον επίσημο εταιρικό λογαριασμό στο Instagram.
Συγκεκριμένα, η εταιρία χρησιμοποίησε σε προωθητική της ανάρτηση φωτογραφίες διαδικτυακών προσωπικοτήτων και influencers φορώντας ρούχα της. Τα βλέμματα τράβηξε μια εκ των “μοντέλων”, η οποία έχει έναν… ιδιαίτερο σωματότυπο. Μαντεύετε ποιά;
Οι αντιδράσεις ήταν οι αναμενόμενες και συνηθισμένες, με μια όμως να ξεχωρίζει, εκείνη της Νάταλι Ντανελίσεν (Natalie Danelishen) η οποία σχολίασε σκωπτικά: «Μόλις έσκασε η νέα διαφήμιση της Abercrombie & Fitch… Για την νέα χειμερινή σεζόν θα φορεθεί πολύ ο διαβήτης και τα εμφράγματα.»
Το σχόλιο αυτό ήταν αφορμή για την αρχή μιας έντονης ανταλλαγής απόψεων σχετικά με το αν είναι θετικό να προβάλλονται μη-υγιή πρότυπα και αν από την εποχή της αποδοχής της διαφορετικότητας και του “χοντρακτιβισμού” φτάσαμε στην εποχή της εκθείασης της παχυσαρκίας.
Η εταιρία από τη μεριά της σε επικοινωνία που είχε ένας εκπρόσωπος της με την New York Post υποστήριξε πως αυτή δεν ήταν μια επίσημη διαφήμιση της αλλά μια κίνηση ανταπόδοσης την μνείας που έκαναν οι πελάτες της στα προϊόντα της.
- Δήλωση σοκ της Αστυνομίας του Βερολίνου: “Η πόλη δεν είναι ασφαλής για Εβραίους και ομοφυλόφιλους”
- O Ραφαήλ Καλυβιώτης μιλάει για τις αμερικανικές εκλογές
- Η Ρωσία μόλις έριξε στην Google πρόστιμο αξίας 2,500000000000000000000000000000000000 δολαρίων
«Η Abercrombie επισημαίνεται (taggάρεται) συχνά από τους πελάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μας αρέσει να τους το ανταποδίδουμε αναδημοσιεύοντας τις φωτογραφίες τους στους δικούς μας λογαριασμούς. Περί αυτού πρόκειται.», δήλωσε χτες ο εκπρόσωπος της εταιρείας.