Κανένα ίχνος από DNA τόνου δεν ανιχνεύθηκε στο “σάντουιτς με τόνο” της Subway

Μετά από εργαστηριακή ανάλυση

Οι New York Times υπέβαλαν σε τεστ DNA το “σάντουιτς με τόνο” της Subway και μόνο τόνο δεν βρήκαν

📷 SUBWAY

Η Subway είναι μια πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων γρήγορου φαγητού με εξειδίκευση στα σάντουιτς που κατά καιρούς έχει απασχολήσει τη δημοσιότητα.

Μετά το ψωμί της, αυτή τη φορά στο προσκήνιο βρέθηκαν τα σάντουιτς με τόνο της εταιρείας καθώς οι New York Times υπέβαλαν σε εργαστηριακές αναλύσεις “περισσότερο από ενάμιση μέτρο” του εν λόγω φαγητού προκειμένου να ανιχνευτούν τα ποσοστά περιεκτικότητας του σε τόνο.

Τα αποτελέσματα των αναλύσεων που έκανε το εξειδικευμένο σε ιχθυολογικές αναλύσεις εργαστήριο κατέδειξαν πως δεν υπάρχει ίχνος που μπορεί να ταυτοποιηθεί πως ανήκει σε κάποιο από τα γνωστά είδη τόνου σε κανένα από τα σάντουιτς τα οποία προέρχονταν από τρία διαφορετικά υποκαταστήματα της εταιρείας.

«Δυο ενδεχόμενα υπάρχουν,» είπε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος του εργαστηρίου, «πρώτον, το προϊόν είναι τόσο βαρέως επεξεργασμένο που δεν μπορεί πλέον να ταυτοποιηθεί, ή απλά δεν είναι τόνος.»

📷 Unsplash/Matheus Bardemaker

Η νέα αυτή ανάλυση έρχεται να ανατρέψει εκείνη του Inside Edition που διεξήχθη τον περασμένο Φεβρουάριο και στην οποία κάποια ίχνη τόνου ανιχνεύτηκαν.

Τα νέα δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αδιάφορη την twitterική κοινότητα η οποία, η αλήθεια είναι, αφορμή ψάχνει να τα χώσει στην Subway εξαιτίας παλαιότερων “αστοχιών” του τμήματος προώθησης της εταιρείας.

Προς υπεράσπιση της εταιρείας σπεύδουν ανταγωνιστές -παραδόξως- της εταιρείας οι οποίοι αναφέρουν η Subway δεν έχει κανένα ουσιαστικό κίνητρο να νοθεύσει τον τόνο της μιας και πρόκειται για ένα σχετικά φτηνό κρέας και εν πάση περιπτώσει, και έτσι να είναι δεν ευθύνεται η ίδια η εταιρεία.

«Δεν ευθύνεται η εταιρεία. Η εταιρεία αγοράζει από τον προμηθευτή μια κονσέρβα τόνο που αναγράφει “τόνος”. Αν κάπου υπάρχει απάτη, αυτή συνέβη στην κονσερβοποιία.»

Η απάντηση στη χωματερή.

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ