Τέλος το DEI και για την Pepsico

Ακόμα ένας επιχειρηματικός κολοσσός έρχεται στα ίσια του

Ακόμη ένας διεθνής επιχειρηματικός κολοσσός τελειώνει την παράνοια της πολιτικής DEI. Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε ο Ρόμπι Σταρμπακ (Robby Starbuck), ένας συντηρητικός παραγωγός ντοκιμαντέρ και ακτιβιστής, από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Χ, ανακοίνωσε την χτες ότι η PepsiCo σκοπεύει να τερματίσει όλες τις πολιτικές και πρωτοβουλίες της περίφημης “διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης” (DEI) στην εταιρεία και παράλληλα θα θέσει τέλος στις woke “έρευνες για το σύστημα κοινωνικής πίστωσης».

Στην ανάρτηση του αναφέρει ότι μετά από προσωπική του επικοινωνία με την εταιρεία, είναι σε θέση να αποκαλύψει πως η PepsiCo σχεδιάζει ολική αναστροφή σε όλες τις εταιρίες του ομίλου όπως την Pepsi, Gatorade, Quaker, Doritos, Ruffles, Frito-Lay, Aquafin και άλλες.

«Η PepsiCo δεν θα έχει πλέον υπεύθυνο στέλεχος DEI. Η PepsiCo δεν θα έχει πλέον τμήμα DEI. Η PepsiCo θα ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ τους κανονισμούς εκπροσώπησης της DE. Η PepsiCo δεν θα συμμετέχει πλέον στην έρευνα του συστήματος κοινωνικής πίστης RC CEI. Οι ακτιβιστές της Woke trans ατζέντας στο HRC χάνουν την επιρροή και την δύναμη τους μέρα με τη μέρα. Θα ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ τα προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με τις πολιτικές DEI ενώ παράλληλα ΟΛΕΣ οι μελλοντικές χορηγίες της PepsiCo θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με την επιχείρησή. Αντί για την διαφορετικότητα των προμηθευτών, η PepsiCo εστιάζει τώρα στην ανάπτυξη της βάσης προμηθευτών της για μικρές επιχειρήσεις».

«Πρέπει να δώσω στους επικεφαλής και στα μέλη του ΔΣ του ομίλου τα εύσημα για την πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών γιατί πρόκειται για μεγάλες αλλαγές», συνέχισε ο Στάρμπακ. «Η PepsiCo έχει περισσότερους από 318.000 υπαλλήλους και κεφαλαιοποίηση άνω των 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτοί οι εργαζόμενοι θα έχουν τώρα έναν ουδέτερο χώρο εργασίας χωρίς να αισθάνονται ότι δημιουργούνται διχαστικά ζητήματα και αυτή η εταιρική ουδετερότητα θα επεκταθεί επίσης στους πολλούς προμηθευτές τους που δεν θα αισθάνονται πλέον πίεση να υποστηρίξουν αυτές τις πολιτικές».

Παράλληλα ο Στάρμπακ με την ανάρτησή του στοχοποίησε την μεγάλη αντίπαλο της PepsiCo, την CocaCola:

«Η CocaCola θα πρέπει να αισθάνεται πολύ νευρική για τη συνέχιση των woke πολιτικών της. Τα φώτα της δημοσιότητας πρόκειται να είναι συνέχεια πάνω τους. Κερδίζουμε και σιγά σιγά θα επαναφέρουμε τη λογική στον εταιρικό κόσμο της Αμερικής».

«Οι καμπάνιες μας είναι πλέον τόσο αποτελεσματικές που κάνουμε τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο να αλλάξουν τις πολιτικές τους -αθόρυβα- χωρίς καν να δημοσιεύσω μια ανάρτηση που να περιγράφει τις πολιτικές τους κατά της αφύπνισης. Οι εταιρείες βλέπουν πλέον ξεκάθαρα ότι η Αμερική θέλει να επιστρέψει στην κανονικότητα. Η εποχή του woke πεθαίνει μπροστά στα μάτια μας. Το τοπίο της εταιρικής Αμερικής μετατοπίζεται γρήγορα προς τη λογική και την ουδετερότητα», πρόσθεσε ο Σταρμπακ.

Η PepsiCo είναι ακόμη μια τεράστια εταιρία που ακολουθεί το παράδειγμα της επιστροφής στην κανονικότητα μαζί με άλλες μεγάλες εταιρείες όπως η Target, η Walmart, η McDonalds, η Harley Davidson, η Ford, η Coors και η Toyota που δημοσίως ανακοίνωσαν πως αντιστρέφουν τις πρωτοβουλίες DEI.

Για δες εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρει

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ