Τουλάχιστον αναγνωρίζει την χαοτική κατάσταση που δημιούργησε η Bud Light
Μετά το πολύχρωμο και συμπεριληπτικό φιάσκο της με την διαφημιστική (;) καμπάνια της Bud Light με τον διεμφυλικό αντι-επηρρεαστή (αποτροπέα;) Ντίλαν Μαλβένι (Dylan Mulvaney), η ζυθοποιία Anheuser-Busch αποφάσισε πως ήταν η ώρα να σπάσει την σιωπή της και να επανέλθει με ένα νεό διαφημιστικό σποτ.
Η διαφήμιση που κάνει τον γύρο του διαδικτύου εδώ και λίγες ημέρες, δείχνει μια κυρία να απολαμβάνει την καρπουζάρα της σε ένα πάρκο εν μέσω μιας ανεμοθύελλας, όσο οι υπόλοιποι επισκέπτες τρέχουν να βρουν καταφύγιο από την θεομηνία. Το σποτάκι συνοδευόταν από την λεζάντα “Όλα είναι μια χαρά” (It’s fine), και η όλη ιδέα είναι προφανώς εμπνευσμένη από το κλασικό meme.
Το κοινό των κοινωνικών δικτύων δεν ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα με το σποτάκι της μέχρι πρότινος κορυφαίας σε πωλήσεις μάρκα μπύρας των ΗΠΑ, με άλλους να δηλώνουν πως “είναι πια πολύ αργά” μέχρι και να απαιτούν μια συγγνώμη.
Hey @budweiserusa @AnheuserBusch and @budlight, it's definitely fine because we're not going away, ever. I hope that sterling ESG score has been worth it. pic.twitter.com/jvndN2QrBa
— DEDRIC WILLIAMSON (@DEDRICWILLIAM20) July 10, 2023
“Και βέβαια είναι μια χαρά επειδή δεν θα φύγουμε ποτέ. Ελπίζω αυτή η καταπληκτική βαθμολογία ESG σας, να το άξιζε”
— Jose Galan ⭐️⭐️⭐️ (@jgalan707) July 9, 2023
won't work. Either you fire all of your executives, your entire marketing department and anyone involved in any part of the mulvaney crap, then apologize to your customers, and swear to never work with or employ trans again…or you go the way of the dodo.
— kb (@KBlgbNoT) July 9, 2023
“Δεν πιάνει. Είτε θα απολύσετε όλους τους διευθυντές, όλο το τμήμα μάρκετινγκ και όποιον είχε οποιαδήποτε ανάμειξη στο φιάσκο με τον Μαλβένι, και στην συνέχεια θα ζητήσετε συγγνώμη από τους πελάτες σας, και θα ορκιστείτε πως δεν θα ξανασυνεργαστείτε ή θα προσλάβετε ξανά διεμφυλικούς, ή θα εξαφανιστείτε.”
But it's not fine – your stock has lost 4 billion dollars and you've got employees that planned their lives around this company wondering if they'll have jobs as they consider if they can afford their kids Christmas wish list this year.
— Greg J. Marchand MD (@MarchandSurgery) July 10, 2023
If Brendan Whitworth doesn't want to…
“Αλλά δεν είναι μια χαρά – η μετοχή σας έχει χάσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια και έχετε υπαλλήλους που σχεδίασαν τη ζωή τους γύρω από αυτήν την εταιρεία να αναρωτιούνται αν θα έχουν δουλειές καθώς να αναρωτιούνται αν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά με τα χριστουγεννιάτικα δώρα των παιδιών τους φέτος. Αν ο ιδιοκτήτης (Μπρένταν Γουΐθγουορθ) δεν θέλει να ζητήσει συγγνώμη ή να παραιτηθεί, δεν υπάρχει πρόβλημα για εμάς. Γνωρίζουμε ήδη ποιες άλλες μπύρες βγάζετε και θα συνεχίσουμε να τις αποφεύγουμε σαν την πανούκλα. Πολλοί από εμάς είχαμε αρχίσει να αγαπάμε και να ταυτιζόμαστε με αυτήν την εταιρεία. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να μας προσβάλλετε έτσι.”
— drefanzor memes (@drefanzor) July 10, 2023
— Chicks On The Right (@chicksonright) July 10, 2023
Στις έντονες αυτές αντιδράσεις, η Bud Light αντέδρασε δηλώνοντας: “Η καλύτερη μπύρα είναι μια ανοικτή μπύρα”.
Εννοείται πως η ατάκα αυτή ήταν πάρτο-βάλτο για το Twitter που απλά απάντησαν “Η καλύτερη μπύρα είναι κυριολεκτικά οποιαδήποτε άλλη από τη δική σας”.
- Δήλωση σοκ της Αστυνομίας του Βερολίνου: “Η πόλη δεν είναι ασφαλής για Εβραίους και ομοφυλόφιλους”
- O Ραφαήλ Καλυβιώτης μιλάει για τις αμερικανικές εκλογές
- Η Ρωσία μόλις έριξε στην Google πρόστιμο αξίας 2,500000000000000000000000000000000000 δολαρίων
Οι πωλήσεις Bud Light υποχώρησαν 28,5% για την εβδομάδα που έληξε την 1η Ιουλίου — ελαφρώς χειρότερη από την πτώση 27,9% που υπέστησαν την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ η ασθένεια της Bud Light φαίνεται να έχει “μολύνει” και τις υπόλοιπες ταμπέλες της Anheuser Busch, καθώς οι πωλήσεις της Michelob Ultra -της Νο. 3 μπύρας στις ΗΠΑ πέρυσι- μειώθηκαν κατά 4,3% την εβδομάδα που έληξε την 1η Ιουλίου, ενώ οι πωλήσεις της Busch Light μειώθηκαν κατά 8,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Bump Williams Consulting και της NielsonIQ. Sad reactions only.