Bud Light: Δεν δείχνει να σώζει την κατάσταση το νέο τηλεοπτικό σποτ [ΒΙΝΤΕΟ]

"Τελειώσατε" οι αντιδράσεις του κόσμου

Τουλάχιστον αναγνωρίζει την χαοτική κατάσταση που δημιούργησε η Bud Light

Μετά το πολύχρωμο και συμπεριληπτικό φιάσκο της με την διαφημιστική (;) καμπάνια της Bud Light με τον διεμφυλικό αντι-επηρρεαστή (αποτροπέα;) Ντίλαν Μαλβένι (Dylan Mulvaney), η ζυθοποιία Anheuser-Busch αποφάσισε πως ήταν η ώρα να σπάσει την σιωπή της και να επανέλθει με ένα νεό διαφημιστικό σποτ.

Η διαφήμιση που κάνει τον γύρο του διαδικτύου εδώ και λίγες ημέρες, δείχνει μια κυρία να απολαμβάνει την καρπουζάρα της σε ένα πάρκο εν μέσω μιας ανεμοθύελλας, όσο οι υπόλοιποι επισκέπτες τρέχουν να βρουν καταφύγιο από την θεομηνία. Το σποτάκι συνοδευόταν από την λεζάντα “Όλα είναι μια χαρά” (It’s fine), και η όλη ιδέα είναι προφανώς εμπνευσμένη από το κλασικό meme.

Το διάσημο “This is fine” meme του KC Green

Το κοινό των κοινωνικών δικτύων δεν ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα με το σποτάκι της μέχρι πρότινος κορυφαίας σε πωλήσεις μάρκα μπύρας των ΗΠΑ, με άλλους να δηλώνουν πως “είναι πια πολύ αργά” μέχρι και να απαιτούν μια συγγνώμη.

“Και βέβαια είναι μια χαρά επειδή δεν θα φύγουμε ποτέ. Ελπίζω αυτή η καταπληκτική βαθμολογία ESG σας, να το άξιζε”

“Δεν πιάνει. Είτε θα απολύσετε όλους τους διευθυντές, όλο το τμήμα μάρκετινγκ και όποιον είχε οποιαδήποτε ανάμειξη στο φιάσκο με τον Μαλβένι, και στην συνέχεια θα ζητήσετε συγγνώμη από τους πελάτες σας, και θα ορκιστείτε πως δεν θα ξανασυνεργαστείτε ή θα προσλάβετε ξανά διεμφυλικούς, ή θα εξαφανιστείτε.”

“Αλλά δεν είναι μια χαρά – η μετοχή σας έχει χάσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια και έχετε υπαλλήλους που σχεδίασαν τη ζωή τους γύρω από αυτήν την εταιρεία να αναρωτιούνται αν θα έχουν δουλειές καθώς να αναρωτιούνται αν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά με τα χριστουγεννιάτικα δώρα των παιδιών τους φέτος. Αν ο ιδιοκτήτης (Μπρένταν Γουΐθγουορθ) δεν θέλει να ζητήσει συγγνώμη ή να παραιτηθεί, δεν υπάρχει πρόβλημα για εμάς. Γνωρίζουμε ήδη ποιες άλλες μπύρες βγάζετε και θα συνεχίσουμε να τις αποφεύγουμε σαν την πανούκλα. Πολλοί από εμάς είχαμε αρχίσει να αγαπάμε και να ταυτιζόμαστε με αυτήν την εταιρεία. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να μας προσβάλλετε έτσι.”

Στις έντονες αυτές αντιδράσεις, η Bud Light αντέδρασε δηλώνοντας: “Η καλύτερη μπύρα είναι μια ανοικτή μπύρα”.

Εννοείται πως η ατάκα αυτή ήταν πάρτο-βάλτο για το Twitter που απλά απάντησαν “Η καλύτερη μπύρα είναι κυριολεκτικά οποιαδήποτε άλλη από τη δική σας”.

Οι πωλήσεις Bud Light υποχώρησαν 28,5% για την εβδομάδα που έληξε την 1η Ιουλίου — ελαφρώς χειρότερη από την πτώση 27,9% που υπέστησαν την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ η ασθένεια της Bud Light φαίνεται να έχει “μολύνει” και τις υπόλοιπες ταμπέλες της Anheuser Busch, καθώς οι πωλήσεις της Michelob Ultra -της Νο. 3 μπύρας στις ΗΠΑ πέρυσι- μειώθηκαν κατά 4,3% την εβδομάδα που έληξε την 1η Ιουλίου, ενώ οι πωλήσεις της Busch Light μειώθηκαν κατά 8,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Bump Williams Consulting και της NielsonIQ. Sad reactions only.

via GIPHY

Η απάντηση στη χωματερή.