Την “καταστροφή της βιομηχανίας των videogames” παραδέχτηκε πως επιδιώκει η Sweet Baby Inc., ο/η/το Κάμεριν Γουάιλντ (Camerin Wild) ένας υπάλληλος της εταιρίας που δηλώνει “μη δυαδικός”.
Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια της παρουσίασης που έκανε ο Γουάιλντ με τίτλο “Πως να διαπράξεις το έγκλημα του να υπονομεύσεις τις προσδοκίες των πελατών” (How to Get Away With Murder Subverting Genre Expectations) στα πλαίσια της συνάντησης των “Έγχρωμων Παραγωγών Βιντεοπαιχνιδιών” (The Game Developers of Color Expo), και την οποία “ανακάλυψε” η YouTuber Kirsche, ο Γουάιλντ εμφανίζει ένα σλάιντ στο οποίο αναγράφεται η ερώτηση “Γιατί είμαι εδώ;”, συνοδευόμενη από την απάντηση “επιδιώκω καλύτερες ιστορίες, έναν ασφαλέστερο κόσμος και… να καταστρέψω την βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών”.
Στην συνάντηση ο Γουάιλντ συμμετείχε σαν “αφηγηματικός σχεδιαστής και αναγνώστης ευαισθησίας της εταιρείας Sweet Baby Inc.” και έχει εργαστεί στα παιχνίδια Tales of Kenzera: Zau, Suicide Squad: Kill the Justice League, Alan Wake II, The Crew: Motorfest, Kingdom Eighties και God of War: Ragnarök.
Στο επόμενο σλάιντ που φέρει τον τίτλο “Λοιπόν γιατί είμαι ακόμα εδώ;”, ένα από τα σημεία δηλώνει: «Για να αποδείξω ότι ο χώρος όπου η λευκότητα δεν χρειάζεται να υπάρχει-είναι όπου λέγονται μερικές από τις καλύτερες ιστορίες».