Το διαφημιστικό τμήμα της Capcom κάτι πρέπει να γνωρίζει που εμείς αγνοούμε
Το Exoprimal είναι ένα επερχόμενο παιχνίδι δράσης για πολλούς παίκτες από την εταιρία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών Capcom στο οποίο ο παίκτης θα κληθεί να πολεμήσει ενάντια σε ατελείωτες ορδές δεινοσαύρων και μεταλλαγμένων πλασμάτων.
Αν και η επίσημη ημέρα κυκλοφορίας είναι η 14 Ιουλίου, η εταιρία έκρινε σωστό να ξεκινήσει από τώρα την διαφημιστική του καμπάνια στις μεγάλες αγορές της Ιαπωνίας και της Δύσης. Για αυτό τον λόγο έδωσε σε κάποιους δημιουργούς βίντεο μια πρώτη έκδοση του παιχνιδιού προκειμένου να την δοκιμάσουν και να διαφημίσουν στο κοινό τους το παιχνίδι.
Στην Ιαπωνία, η εταιρία εμπιστεύτηκε τους δημοφιλείς Vtubers Shishiro Botan, Takane Lui, και Tokoyami. Vtubers ή Virtual Youtubers είναι εκείνοι οι παραγωγοί περιεχομένου που αντί του πραγματικού τους προσώπου χρησιμοποιούν μια εικονική περσόνα, κάτι που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.
Την ίδια στιγμή στην Δύση, όμως, η εταιρία από την κυριολεκτικά αμέτρητη πληθώρα των δημιουργών η Capcom προτίμησε τους drag streamers Deere και BiqtchPuddin για να δοκιμάσουν το open beta του Exoprimal.
Η σύγκριση έγινε από έναν χρήστη του Twitter ο οποίος αντιπαράθεσε δυο στιγμιότυπα από τα δυο δρώμενα και ομολογουμένως το αποτέλεσμα δημιουργεί… απορίες.
Δεν ξέρουμε τι κριτήρια είχε ακριβώς το τμήμα προώθησης της Capcom, αλλά εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως η δημοφιλία των παραγωγών δεν ήταν ένα από αυτά. Συγκεκριμένα, ενώ το stream των Vtubers στην Ιαπωνία συγκέντρωσε πάνω από 115.000 θεατές ταυτοχρόνως στο Twitch, το stream των παρενδυτικών έπιασε κορυφή στα 553 άτομα, επίσης στο Twitch, ενώ μετά τη λήξη του έχει συγκεντρώσει 634 θεάσεις.
Ενδεικτικό της κατάστασης είναι πως αγγλόφωνοι χρήστες των κοινωνικών δικτύων που θέλουν να μοιραστούν τον ενθουσιασμό τους για το παιχνίδι προτιμούν να διαμοιράζουν το stream των Ιαπώνων Vtubers, παρά το γλωσσικό χάσμα και παρά του ότι ένας εκ των drag παραγωγών είχε προσθετικό στήθος με εμφανείς προθέσεις να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.
- Γνωστός σεναριογράφος της DC σκέφτεται να αποσυρθεί λόγω της επανεκλογής του Τραμπ
- Ο Guardian προσφέρει στο προσωπικό του ψυχοθεραπεία μετά τα εκλογικά αποτελέσματα των ΗΠΑ
- Diddy: Ζύγιζε τα κορίτσια που συμμετείχαν και έδιωχνε τις κοντοκουρεμένες
Περίεργα πράματα, θα έλεγε κανείς πως κατάφερα το ακριβώς αντίθετο, να απωθήσουν θα έλεγε κανείς, το κοινό.