Costa Coffee: Σάλος στο διαδίκτυο με την διαφημιστική καμπάνια με το διεμφυλικό καρτούν

Αηδιασμένοι καταναλωτές απειλούν με μποϊκοτάζ τύπου Bud Light

Μια κοπέλα με ουλές από διπλή μαστεκτομή αλλαγής φύλου μοστράρει στην διαφημιστική της καμπάνια η αλυσίδα καφέ

Ο κόσμος δείχνει να ξεπέρασε το στάδιο της κόπωσης και να περνά γοργά στο στάδιο της οργής, με τις woke εταιρίες που επιχειρούν να τον ταΐσουν διεμφυλική προπαγάνδα, επί πληρωμή.

Έτσι, μετά το βατερλό της Bud Light, της Target και το παρατεταμένο ναυάγιο της Disney, οι καταναλωτές αγανάκτησαν με την αλυσίδα καφέ Costa Coffee καθώς σε πρόσφατο προωθητικό της υλικό, τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και στα καταστήματα της, λανσάρισε στο σκίτσο ενός ανδρόγυνου πλάσματος με μπλε μαλλιά, κραγιόν και ουλές από εγχείρηση αλλαγής φύλου στο στήθος να απολαμβάνει τον καφέ του κάνοντας σερφ.

Η εικόνα κυκλοφόρησε γρήγορα στα κοινωνικά δίκτυα όπου πολλοί χρήστες δήλωναν πως έγκωσαν με την διεμφυλική προπαγάνδα και σκοπεύουν να μποϊκοτάρουν την εταιρία.

“Θα είχατε την ευγενή καλοσύνη να εξηγήσετε γιατί προωθείτε τη μη-αναστρέψιμη χειρουργική επέμβαση που γίνεται σε υγιείς μαστούς γυναικών για μια πάθηση ψυχικής υγείας;”

“-Costa Coffee, αντιλαμβάνεστε πως ο εξωραϊσμός και η προώθηση περιττών και αχρείαστων μαστεκτομών μπορεί να προσβάλει τις γυναίκες που έχουν υποφέρει από καρκίνο του μαστού;

-Είμαι μια από αυτές τις γυναίκες. Αφαίρεσα το στήθος μου λόγω του καρκίνου. Πολύ τραυματικό και με μακρά περίοδο αποθεραπείας. Πως τολμούν να το προωθούν. Είναι πολύ προσβλητικό.»

“Αρρώστια”

“Κατάπτυστο. Αντιμετωπίστε τους σαν την Bud Light”

“Ήταν πρόθεσή σας να ευτελίσετε τη διπλή μαστεκτομή και να τρολάρετε τους επιζώντες του καρκίνου;”

Στις τάξεις των αγανακτισμένων καταναλωτών όμως προστέθηκαν αυτή τη φορά και αγανακτισμένοι ακτιβιστές. Συγκεκριμένα η εκπρόσωπος της εκστρατείας για την διαφύλαξη της παιδικής αθωότητας Safe Schools Alliance, Τάνια Κάρτερ (Tanya Carter) δήλωσε πως είναι απίστευτο για μια εταιρία να διαφημίζεται με αυτό τον ανεύθυνο τρόπο.

«Οι υπεύθυνοι της εταιρίας προφανώς δεν έχουν ιδέα για το τι μήνυμα μεταδίδει η εικόνα του εξωραϊσμού του μη αναστρέψιμου ακρωτηριασμού απολύτως υγειούς στήθους. Αλήθεια, είναι αυτός τρόπος να πουλήσεις καφέ;»

“Προωθείτε τον ακρωτηριασμό νέων υγιών κοριτσιών. Εύχομαι να σας μποϊκοτάρουν μέχρι να κλείσετε”

Τον αποτροπιασμό της για τον αντίκτυπο του διεμφυλικού ακτιβισμού σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως τα νεαρά κορίτσια, εξέφρασε και η φεμινίστρια συγγραφέας Τζούλι Μπίντελ (Julie Bindel):

«Θυμάμαι μια είδηση από το 2018, όταν μια γυναίκα είχε εκδιωχθεί από ένα κατάστημα Costa επειδή θήλαζε. Προφανώς, δεν μας επιτρέπουν να θηλάζουμε αλλά όταν μια γυναίκα αφαιρέσει το στήθος της για λόγους κοινωνικής μηχανικής και ματαιοδοξίας, το γιορτάζουμε; Είναι παρανοϊκό. Αυτό που είναι πραγματικά τρομακτικό είναι πως τα σημάδια της μαστεκτομής τα παρουσιάζουν ως παράσημα, ως cool».

Η Μπίντελ εξέφρασε τις ανησυχίες της, καθώς υποστηρίζει πως τα κορίτσια στην ηλικία της εφηβείας είναι ευάλωτα καθώς δεν είναι σπάνιο να νιώθουν ήδη άβολα ή άσχημα με το σώμα τους ή να αποδεχθούν την θηλυκότητα τους.

«Θυμάμαι πως όταν ήμουν στην εφηβεία, δεν μου άρεσε το στήθος μου. Είναι πολύ πιθανόν αν τότε υπήρχε το σημερινό κλίμα σχετικά με τις επεμβάσεις μαστεκτομής επαναπροσδιορισμού φύλου, να το είχα κάνει. Αυτή η επικίνδυνη ιδεολογία που υποστηρίζει πως μπορείς να αλλάξεις το σώμα σου κατά το δοκούν μετά από πολύπλοκές και επικίνδυνες επεμβάσεις, είναι αποτρόπαια. Ο ακρωτηριασμός υγιών μελών του σώματος είναι αποτρόπαιος. Έχουμε καθήκον να φροντίζουμε τους νέους ανθρώπους. Πρέπει να βγουν μπροστά γιατροί, επιστήμονες, χειρούργοι που θα υποστηρίξουν πως όσοι συνάδελφοι τους κάνουν περιουσίες προωθώντας την αφαίρεση στήθους στα κορίτσια μας, πρέπει να πάνε φυλακή.»

“Πολύ άσχημο σημείο των καιρών όταν μια εταιρία καφέ θεωρεί πως προωθώντας τον ακρωτηριασμό των γυναικών θα την βοηθήσει να βελτιώσει την εικόνα της και θα αυξήσει τις πωλήσεις της”

Η Στέφανι Ντέϊβις-Αράι (Stephanie Davies-Arai), ιδρυτής και διευθύντρια της ΜΚΟ Transgender Trend που αγωνίζεται κατά της κανονικοποίησης του διεμφυλισμού στα παιδιά, δήλωσε:

«Όλο αυτό παρουσιάζεται σαν κομμάτι της σημαίας του Pride, της συμπερίληψης και του εορτασμού της διαφορετικότητας, αλλά στην πραγματικότητα ενθαρρύνουν τα παιδιά να νομίζουν πως πρέπει να κάνουν άσκοπα χειρουργεία που θα τους αλλάξουν ριζικά την ζωή. Εταιρίες που απευθύνονται στο νεανικό κοινό, παρουσιάζουν τον διεμφυλισμό σαν κάτι cool και τις επεμβάσεις αλλαγής φύλου κάτι ανάλογο του να αλλάζεις πουκάμισο».

Εκπρόσωπος της εταιρίας πάλι, σε μια δήλωση του είπε τα αναμενόμενα σε άπταιστα οργουελιανά:

«Στην Costa Coffee γιορτάζουμε την διαφορετικότητα για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας. Επιθυμούμε όποιος έρχεται σε επαφή μαζί μας να νιώθει ευπρόσδεκτος στο συμπεριληπτικό περιβάλλον που έχουμε δημιουργήσει και ενθαρρύνουμε τον κόσμο να νιώθει ελεύθερος και περήφανος για αυτό που είναι. Η συγκεκριμένη εικονογράφηση επιδεικνύει τον εορτασμό της συμπερίληψης, εκ μέρους μας».

via GIPHY