Ο «Πολιτιστικός Πόλεμος» έχει εισχωρήσει τόσο σε κάθε γωνιά της σύγχρονης ζωής που η Lego σταμάτησε το μάρκετινγκ των μοντέλων της «Αστυνομίας» και του «Λευκού Οίκου», σε μια προσπάθεια να μην προκαλέσει περισσότερες πολιτικές αναταραχές, μετά τον θάνατο του George Floyd.
Εν μέσω των διαμαρτυριών και των ταραχών που συνεχίζουν να χτυπούν τις Ηνωμένες Πολιτείες, που πυροδοτήθηκαν από το θάνατο του Floyd, εστάλη ένα email εκ μέρους της Lego στους εμπόρους, ζητώντας την άμεση κατάργηση του μάρκετινγκ για περισσότερα από 30 προϊόντα. Τα «προσβλητικά» σετ περιλαμβάνουν «Αστυνομικό Τμήμα», «Πυροσβεστική Downtown», «Άνοιγμα καταστημάτων Donut» και «Λευκό Οίκο» – φαινομενικά οτιδήποτε μπορεί να περιλαμβάνει, ή να θυμίζει στους ανθρώπους, τους «κακούς μπάτσους», τον πρόεδρο ή, για κάποιο λόγο, την πυροσβεστική!
Μερικοί είπαν ότι ο πραγματικός κόσμος δεν πρέπει να επιτρέπεται να μολύνει τον «ιδανικό κόσμο» του Lego, ενώ άλλοι δήλωσαν ότι το ξόρκι θα έσπαζε για τα παιδιά ούτως ή άλλως όταν αναπόφευκτα επανέλαβαν τις σκηνές της βίας που βλέπουν στην τηλεόραση.
Η Lego Group προσπάθησε να περιορίσει λίγο την ιστορία, λέγοντας στο CNBC ότι «δεν έχουμε αφαιρέσει κανένα σετ από την πώληση».
Ωστόσο, επιβεβαίωσε ότι «σταμάτησε όλο το μάρκετινγκ» αυτών των προϊόντων, , «σε απάντηση στα τραγικά γεγονότα στις ΗΠΑ».
Έκτοτε υπέβαλε δήλωση, δεσμεύοντας την υποστήριξή της προς τον σκοπό των διαδηλωτών:
“Στεκόμαστε με τη μαύρη κοινότητα ενάντια στον ρατσισμό και την ανισότητα… Υπάρχουν πολλά να κάνουμε… Θα δωρίσουμε 4 εκατομμύρια δολάρια σε οργανισμούς αφιερωμένους στην υποστήριξη των μαύρων παιδιών και στην εκπαίδευση όλων παιδιά για τη φυλετική ισότητα. “
Η πολιτικοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων υπήρξε μια από τις πιο περίεργες εξελίξεις των τελευταίων ετών. Είχαμε τα ξυραφάκια της Gillette να υποστηρίξουν την «τοξική αρρενωπότητα», τη δικιά μας ΛΑΚΤΑ , τη Nike με τον Colin Kaepernick στο NFL και τώρα σχεδόν κάθε εταιρεία δεσμεύεται να υποστηρίξει το Black Lives Matter.
Καθώς η πολιτική έχει επεκταθεί σε όλους τους τομείς της ζωής, έχει γίνει θλιβερή και επιφανειακή. Όλες αυτές τις εταιρείες, μέσω επιδεικτικών δηλώσεων ή στρατηγικών μάρκετινγκ, μας δηλώνουν ότι συμμερίζονται τον πόνο συγκεκριμένων ομάδων ανθρώπων.