To συνδρομητικό μοντέλο του Twitter αντιγράφει το Facebook και το Instagram

Μπλε "επιβεβαίωση" θα μπορούν να αγοράζουν πλέον οι χρήστες

Μετά το κράξιμο έρχεται η αναγνώριση του Elon Musk από τους ανταγωνιστές του

Καλά πήγε αυτό

Μαγεμένος από την επιτυχία του προαιρετικού συνδρομητικού μοντέλου που εφάρμοσε ο Ίλον Μασκ (Elon Musk) στο Twitter, φαίνεται να είναι ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ (Mark Zuckerberg).

Έτσι, ανακοίνωσε την υιοθέτηση ενός παρόμοιο μοντέλου συνδρομητικής επιβεβαίωσης τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook.

Έναντι 11.99 δολαρίων (14.99 για το iOS) το μήνα και αποστέλλοντας στον κύριο Ζούκερμπεργκ κάποιο επίσημο κρατικό έγγραφο που θα επιβεβαιώνει την ταυτότητα τους, οι χρήστες του Facebook και του Instagram θα μπορούν να φέρουν στον λογαριασμό τους ένα “μπλε σήμα επιβεβαίωσης”. Αρχικά η επιλογή θα είναι διαθέσιμη στην Αυστραλία και την Νέα Ζηλανδία ενώ σταδιακά θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες χώρες.

«Αυτή η νέα προσθήκη αφορά την αύξηση τη αυθεντικότητας και της ασφάλειας στις υπηρεσίες μας», ανέφερε ο Ζούκερμπεργκ.

Μπλε “επιβεβαιωτικά” τικ υπάρχουν ήδη στο Facebook και δίνονται από την πλατφόρμα σε επιλεγμένους λογαριασμούς αναγνωρίσιμων προσώπων όπως πολιτικοί, δημοσιογράφοι και οργανισμοί προκειμένου να ξεχωρίζουν ανάμεσα σε μη επισήμους λογαριασμούς που τους αντιγράφουν.

Η απάντηση στη χωματερή.