«Ο Κολοκοτρώνης και ο Μακρυγιάννης συζητούν με τον Πολάκη»

Ένας νεκρικός διάλογος

Ο Κομμουνισμός αρνείται στο παρελθόν κάθε αυτονομία. Το παρελθόν γι’ αυτόν δεν είναι κάτι που υπήρξε αντικειμενικά, ιστορικά και που τίποτα πια δεν μπορεί να το μεταβάλλει.
Αντίθετα, πιστεύει ότι το παρελθόν είναι κάτι το υποκειμενικά μεταβλητό κάτι το εκμεταλλεύσιμο που πρέπει να τροποποιείται, να «διορθώνεται» κατά τρόπο που να εξυπηρετεί τις σημερινές επιδιώξεις του κόμματος.

Αυτό οδηγεί σε ένα «μηδενισμό του παρελθόντος» που καταργείται σαν κάτι που υπήρξε αντικειμενικά και αποκτά μία συνεχή ρευστότητα ώστε να μπορεί να τα αποκρίνεται στην εκάστοτε κομματική «γραμμή».

Μια απόδειξη για τα παραπάνω είναι η συνεχής περιπέτεια της Σοβιετικής εγκυκλοπαίδειας και οι «διορθώσεις» της ιστορίας του Κ.Κ. της Σοβιετικής Ένωσης! Άλλο παράδειγμα ο Βελουχιώτης, ο οποίος από «Δηλωσίας» και «Μιζέριας», το 2011 έλαβε άφεση αμαρτιών από το ΚΚΕ και «αποκαθιστώντας» την τιμή του μακελάρη τον ονόμασε … Ήρωα. Άλλο παράδειγμα οι αλλεπάλληλες διαφορετικές θέσεις που υιοθέτησε ο Κομμουνισμός για το 1821.

Ξεκινώντας από αυτόν τον υποκειμενικό τρόπο στο αντίκρισμα του παρελθόντος, ο κομμουνισμός προσπαθεί παντού να οικειοποιηθεί όλες τις μεγάλες μορφές της ιστορίας και να εμφανιστεί σαν κληρονόμος και συνεχιστής των καλύτερων παραδόσεων κάθε λαού.

Έτσι στη Ρωσία κομμουνιστοποιήθηκαν ο Πούσκιν ο Γκόγκολ, ο Τολστόι, ο Τουργκένιεφ. Στη Γαλλία ο δημοκράτης Ουγκώ μετατράπηκε σε πρόδρομο του επίδοξου δικτάτορα Τορέζ (πορκουά). Ο αγωνιστής της δικαιοσύνης Ζολά που έδωσε τα πάντα για να αποδεχθεί η αθωότητα του Ντρέϊφους μετατράπηκε σε κομμουνιστή, δηλαδή υποστηρικτή των Σταλινικών δικών! Στην Ουγγαρία ο αιματοβαμμένος γκαουλάιτερ των Ρώσων Ράκοσι αυτοανακηρύχθηκε σε συνεχιστή του εθνικού ποιητή των Μαγιάρων Πέτεσι που έπεσε πολεμώντας τους Ρώσους!Ούτε ο ίδιος ο Χριστός γλίτωσε… ο μέγας θεωρητικός της αγάπης παρουσιάζεται σαν πρόδρομος του Μαρξ, του θεωρητικού του μίσους!

Την ίδια τακτική εφαρμόζει ο κομμουνισμός και στην Ελλάδα. Θέτει το παρελθόν στην υπηρεσία των σημερινών αγώνων του κόμματος. Σε μία περίοδο, λόγου χάρη, που έπρεπε να δικαιωθεί η παράνομη δραστηριότητα του ΚΚΕ η «Αυγή» κάνει επιφυλλίδα την «Φιλική Εταιρία, την παράνομη οργάνωση που καθοδήγησε τον εθνικό απελευθερωτικό αγώνα».

Κατά τον ίδιο τρόπο ο ντόπιος κομμουνισμός προσπαθεί να επιστρατεύσει επιβλητικές και ηρωικές μορφές της Ελληνικής ιστορίας στο πλευρό του και να τους παρουσιάσει ως κομμουνιστές. Έτσι ήρθε η ώρα και του Παλαμά.
Το έργο της Κομμουνιστοποίησης του, ανατέθηκε στον ίδιο τον αρχηγό του κόμματος, τον Ζαχαριάδη που ανέλαβε να μας παρουσιάσει τον «Αληθινό Παλαμά»μέσα από την ομώνυμη μελέτη του!

Στην μελέτη του αυτή ο Ζαχαριάδης ακολούθησε πιστά την κομμουνιστική μεθοδολογία. Δηλαδή δεν άρχισε μια έρευνα έτοιμος να φτάσει στα οποία συμπεράσματα θα τον οδηγούσε αυτή, αλλά εργάστηκε αντίστροφα.
Έθεσε πρώτα τα συμπεράσματα στα οποία έπρεπε οπωσδήποτε να τον οδηγήσει η έρευνα του και ύστερα την άρχισε. Έτσι διεξήγαγε την έρευνα κατά τρόπο μονομερή συλλέγοντας μόνο εκείνο το υλικό που θα στήριζε τα ήδη διατυπωμένα συμπεράσματά του, που έπρεπε να λένε ότι ο Παλαμάς ήταν κομμουνιστής.

Έτσι και με το 1821 οι κομμουνιστές όταν κάνουν «ιστορικές μελέτες» ΠΡΩΤΑ ΕΞΑΓΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ότι δηλαδή η Εθνεγερσία είναι έργο των «εργαζόμενων μαζών» όπου απόγονοι τους είναι οι κομμουνιστές και κινούνται πίσω στην ιστορία να βρουν στοιχεία που θα «υποστηρίξουν» το ήδη διατυπωμένο συμπέρασμα τους. Άρα αυτοί είναι οι «μοναδικοί γνήσιοι κληρονόμοι και συνεχιστές του ´21» που θα απελευθερώσουν οριστικά την Ελλάδα.

Αυτό όμως δεν τους εμπόδισε να επιδιώκουν σκοπούς τελείως διαφορετικούς από την ολοκληρωτική απελευθέρωση του Έθνους, που ονειρεύονταν οι Ήρωες του ´21.

Δοσίλογοι συνεργάτες των Ναζί

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΕΚΡΙΚΟΣ* ΔΙΑΛΟΓΟΣ

*Ως είθισται, κατά Λουκιανό, στους νεκρικούς διαλόγους συμμετέχουν νεκροί. Στον παρακάτω διάλογο ο ένας εκ των τριών συνομιλητών είναι εγκεφαλικά μόνο νεκρός και υποστηρικτής νεκρών πολιτικών ιδεών.

Κολοκοτρώνης: Έτσι για να έχουμε καλό ερώτημα ρε Πολάκη. Στο λόγο μου στη Πνύκα είπα ότι : «Εις τον τόπον, τον οποίον κατοικούμε, εκατοικούσαν οι παλαιοί Έλληνες, από τους οποίους και ημείς καταγόμεθα και ελάβαμε το όνομα τούτο.» Εσείς στην παράταξη σας πιστεύετε ότι οι Έλληνες είμαστε φυλετική συνέχεια των Ελλήνων ;

Πολάκης: (Ησυχία)

Κολοκοτρώνης: Στο ίδιο λόγο είπα : «εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Την ολοκλήρωση της Επαναστάσεως .
Εσείς ρε Πολάκη δεν είστε που αποκαλούσατε τους Μακεδονικούς Αγώνες «αιματοκύλισμα των λαών»;
Εσείς δεν λέγατε ότι το 1922 «όχι μόνο δεν λυπηθήκαμε για την αστοτσιφλικάδικη ήττα στην Μικρασία μα και την επιδιώξαμε»; Εσείς δεν είστε το 1923 που αποφασίσατε την απόσπαση της Μακεδονίας και της Θράκης από την Ελλάδα και το 1925 μαζί με το κομμουνιστικό κόμμα της Ιταλίας αποφασίζετε τον αγώνα για «αυτονομία» των Δωδεκανήσων και ΟΧΙ για την ένωση τους με την Ελλάδα;

Παρέμβαση Μακρυγιάννη.

Μακρυγιάννης: Πολάκη άκου. Μία φορά κι έναν καιρό είχα δύο αγάλματα περίφημα, μία γυναίκα και ένα βασιλόπουλο ατόφια- φαινόταν οι φλέβες τους – τόση τελειότητα είχαν. Όταν χάλασαν τον Πόρο, τα ‘χαν πάρει κάτι στρατιώτες που στο Άργος θα τα πουλούσαν κάτι Ευρωπαίων. 1000 τάλαρα γύρευαν. Πήρα τους στρατιώτες, τους μίλησα. Αυτά και 10.000 τάλαρα να σας δώσουνε να μην το καταδεχτείτε να βγουν από την πατρίδα μας. Για αυτά πολεμήσαμε. Εσύ ο ίδιος δεν ψήφισες στην παραχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας ;
Πιστεύεις πως έχω εγώ σχέση μαζί σου;

Πολάκης: Εεεεεε…(σιωπή)

Κολοκοτρώνης: Πολάκη, στον λόγο μου στην Πνύκα μάζεψα τα Ελληνόπουλα να τα μίλησα πως «Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως και έπειτα υπέρ πατρίδος. Όλα τα έθνη του κόσμου έχουν και φυλάττουν μια Θρησκεία.» Εσείς δεν είστε ρε Πολάκη που αρπάξατε 28.000 ελληνόπουλα και τα στείλατε στους εχθρούς για να γίνουν γενίτσαροι; Εσύ δεν ειρωνευόσουν την πίστη μας πριν δυο βδομάδες, τους μετέχοντες στην Θεία Κοινωνία δεν αποκάλεσες Χριστιανοταλιμπάν;

Μακρυγιάννης: Εγώ έβαλα ένα λιθαράκι για να φτάσουμε στην ειρηνική επανάσταση, για το «Σύνταγμα», της 3ης Σεπτεμβρίου. Εσείς δεν είστε που το «Ματωμένο Δεκέμβρη» προσπαθήσατε αντισυνταγματικά και αντιδημοκρατικά να αρπάξετε με τα όπλα την εξουσία και αιματοκυλίσατε την Αθήνα; Εσείς δεν είστε που αντί να πάρετε μέρος στις εκλογές κάνατε πόλεμο; (αναφέρεται στο συμμοριτοπόλεμο).

Διακόπτει ο Κολοκοτρώνης…

Κολοκοτρώνης: Πολάκη… (αρπάζοντας με το δεξί χέρι τη λαβή της πάλας του. Η λαβή του σπαθιού του ήταν σκαλιστή και το λεπίδι του από ατσάλι πολύ μυτερό. Η θήκη από μαροκινό δέρμα με δυο φαρδιά δακτυλίδια από ορείχαλκο).
Έχεις ένα λεπτό να εξαφανιστείς από μπροστά μας.

Περισσότερα απο

Χρήστος Μουντζουρίδης

Είμαστε

ΠΑΝΤΟΥ